Bolletje in buik
Moderator: Lizzy
Bolletje in buik
Vrijdagavond voelde ik bij Mojo aan haar buik,een paar cm van de tepel een bolletje. Iets kleiner dan een erwtje groot.
Ik kan het verschuiven,het zit niet aan de huid vast maar lijkt naar binnen toe vast te zitten. Ik ga in elk geval morgen naar de DA,maar heeft iemand enig idee of ervaring met dit soort bolletjes? Hopelijk is het maar een cyste,wat ik vermoed. Het is echt rond van vorm.
Ik kan het verschuiven,het zit niet aan de huid vast maar lijkt naar binnen toe vast te zitten. Ik ga in elk geval morgen naar de DA,maar heeft iemand enig idee of ervaring met dit soort bolletjes? Hopelijk is het maar een cyste,wat ik vermoed. Het is echt rond van vorm.
Re: Bolletje in buik
Is het een hard bolletje? Ik heb zelf net een bultje bij Tara laten onderzoeken en de DA zei tegen me maak je maar niet druk het bultje is erg hard dus geen zorgen.
Het lijkt me een 'vol' bolletje.
Nou ik zou inderdaad wel even naar de Da gaan, als het aanvoelt als een vol bolletje dan zit er dus iets in, ik kan je verder niet helpen succes morgen. Je zult hier vast meer reakties op krijgen waar je meer aan hebt.Thunder schreef: Het lijkt me een 'vol' bolletje.
Laatst gewijzigd door Anita* op ma 02 apr 2007, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ging ook naar de DA. Ik laat bultjes altijd nakijken. En zeker als ze bij de tepels zitten: verdient het aandacht. Ik heb bij Whoofer ook wel eens een heel rond bultje bij de tepels gevonden. Dat bleek inderdaad een cyste. Maar, je weet pas wat het is als je een dunne naald biopt hebt laten nemen (als de DA dat nodig acht). Succes! Komt goed!
Laat je meteen iets weten Anja? Ik duim dat er niks aan de hand is met Mojo 
Jij hoort het als 1steCherry schreef: Laat je meteen iets weten Anja? Ik duim dat er niks aan de hand is met Mojo![]()
Thunder schreef: Jij hoort het als 1ste![]()
Boefje heeft ook een paar van zulke bultjes gehad. Ze zijn verwijderd door de da en opgestuurd en in haar geval bleek het niets kwaadaardigs te zijn.
Ik zou het ook voor de zekerheid even laten nakijken.
Ik zou het ook voor de zekerheid even laten nakijken.
Tsja,wishfull thinking helpt dus niet.
Het blijkt dus geen cystje of vetbolletje te zijn maar een gezwelletje.
Dinsdag gaat ze onder het mes en wordt het opgestuurd voor onderzoek of het goed- of kwaadaardig is.
Het blijkt dus geen cystje of vetbolletje te zijn maar een gezwelletje.
Dinsdag gaat ze onder het mes en wordt het opgestuurd voor onderzoek of het goed- of kwaadaardig is.
Ik ga heel hard duimen dat het goedaardig is! Veel sterkte!
He gatverdamme, balen.... Ik ga hier ook onwijs voor je duimen dat het in ieder geval goedaardig is! Heel veel sterkte
!
He bah, dit is niet wat je hoopte. Ik ga ook onwijs duimen ! Sterkte en ook met het wachten voor de uitslag 
Hier draaien de duimen ook mee.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat naar, ik zal ook voor jullie duimen.