ProestErna schreef: Mooi maar dat mag ook wel als je een paar uur voor duikboot hebt gespeeld zeg.
Wat kan die zwemmen he!
Moderator: Lizzy
ProestErna schreef: Mooi maar dat mag ook wel als je een paar uur voor duikboot hebt gespeeld zeg.

Wat fijn, goed om te horen!!Lizzy schreef: Zo! Vanavond heeft Linga weer ouderwets gevreten! Het was "Mjam pens EN vleesbotje, wauw, lekkerrrrr". Ohwww, wat heerlijk, ik begin te geloven dat ik mijn "oude" vertrouwde LingiePlingie weer terug begin te krijgen!
Fijn om te horen! Het mocht ook onderhand wel heLizzy schreef: Zo! Vanavond heeft Linga weer ouderwets gevreten! Het was "Mjam pens EN vleesbotje, wauw, lekkerrrrr". Ohwww, wat heerlijk, ik begin te geloven dat ik mijn "oude" vertrouwde LingiePlingie weer terug begin te krijgen!

Ze had natuurlijk opgevangen dat jullie naar de DA zouden gaan als ze niet snel de oude zou worden. Volgende keer eerder mee dreigen....Lizzy schreef: Zo! Vanavond heeft Linga weer ouderwets gevreten! Het was "Mjam pens EN vleesbotje, wauw, lekkerrrrr". Ohwww, wat heerlijk, ik begin te geloven dat ik mijn "oude" vertrouwde LingiePlingie weer terug begin te krijgen!

Mooi.Lizzy schreef: Zo! Vanavond heeft Linga weer ouderwets gevreten! Het was "Mjam pens EN vleesbotje, wauw, lekkerrrrr". Ohwww, wat heerlijk, ik begin te geloven dat ik mijn "oude" vertrouwde LingiePlingie weer terug begin te krijgen!
Wat heerlijk he, dat je zo blij kunt zijn met een grote puinhoop!Lizzy schreef: Jaaaaa, ik heb haar terug!! YES! Helemaal, 100%!
Vanmorgen heeft ze weer ouderwets alle dekentjes en doeken en handdoeken en speeltjes overal vandaan gesleept en een voor een mee naar buiten genomen! De tuin is 1 grote zooi! Ohhwww, HEERLIJK! En verder viel ze vanmorgen aan op d'r kip en heeft ze ouderwets alle kleedjes en bakken afgelikt.
YES! My Plingie is back!

Ik ben eerlijk gezegd elke dag met de puinhoop die ze maakt*Natasja* schreef: Wat heerlijk he, dat je zo blij kunt zijn met een grote puinhoop!![]()
![]()