Gisteren dus om 5 uur bij de nieuwe dierenarts geweest. Boy was daar wat alerter dan hij was over de hele dag. Na veel gevoel, geluister etc besloten om hem een injectie Baytrill te geven en nog een injectie Primperid. Vol goede moed hoopten we dat hij vanochtend weer zou gaan eten.
Gisterenavond om half 11 is hij buiten geweest. Toen hij terug kwam wat eten voor gehouden. Hij hoefde niet en ging gelijk braken. GVD GVD, ondanks de Primperid toch braken.
Rond 11 uur zijn we naar bed gegaan. Boy mocht met mij mee naar de logeerkamer, zodat ik niet beneden hoefde te slapen en hopenlijk wat gemiste slaap van de nacht ervoor in zou halen.
01.30 uur Boy wil naar beneden. Ik heb hem alleen naar beneden laten gaan en de deur bovenaan de trap open gelaten zodat hij mij kon roepen als hij wilde. Hij zondert zich graag af sinds dinsdagochtend. Hij wil wel geaait worden, maar verder moet je hem met rust laten. Hij komt ook geen troost zoeken, maar vind het wel fijn als je het komt brengen.
03.30 uur word ik wakker van braakgeluiden. Boy was dus weer naar boven gekomen. Ik ben gelijk met Boy naar beneden gegaan en heb hem in de tuin gelaten wat hij ook wilde. Ondertussen heb ik als een speer mijn matras en zooi naar beneden gehaald om verder beneden te blijven.
Zeer onrustig hebben we toch nog tot 6.00 uur beneden "geslapen". Toen kwam Owen naar beneden met Gandor. Boy uitgelaten en daarna getemperatuurd. 37.9 graden, dus wel goed. En weer eten voor gehouden en weer draaide hij zijn kop om.
Rond 8.15 uur gaan we dus weer de DA bellen.
Ik ben zoooooooo bang dat we hem gaan verliezen.

Echter het gekke is dat hij verder niets aangeeft, "behalve" braken/niet willen eten en sinds vannacht een beetje hoesten (alsof er hem wat in de weg zit).