Bas lijkt een beetje dronken .... toch geen wonder?
Moderator: Lizzy
Re: Bas lijkt een beetje dronken .... toch een wonder?
Geweldig Yvonne. Misschien toch nog een kans voor Bas.
Ik hoop het zo voor jullie,maar ik kan me je verwarring ook goed voorstellen.
Laat alles jullie gunstig gezind zijn.
Heel veel sterkte en een knuffel voor Bas.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje
Ik hoop het zo voor jullie,maar ik kan me je verwarring ook goed voorstellen.
Laat alles jullie gunstig gezind zijn.
Heel veel sterkte en een knuffel voor Bas.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje
wat een vechter, die bas, wat een kanjer,
volhouden, hoor, lieverd
het kaarsje gaat weer aan, en de duimen blijven in werking
coby
volhouden, hoor, lieverd
het kaarsje gaat weer aan, en de duimen blijven in werking
coby
Wat een situatie.. hopelijk komt hij er toch bovenop. Heel veel succes de komende uren!
de kaarsjes branden, mijn gedachten zijn bij jullie, de duimen draaien ( en fenna duimt mee in haar slaap)
Misschien zijn er reiki mensen die wat over kunnen dragen?
Heel veel sterkte.
Misschien zijn er reiki mensen die wat over kunnen dragen?
Heel veel sterkte.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik doe m'n best met de reiki.
Jeetje, Bas is echt ongelofelijk!
Jeetje, Bas is echt ongelofelijk!
Tjonge, die Bas toch! Wat is hij dan nog eigenwijs en sterk!
Als hij de kracht nog weet te vinden geven wij het echt niet op met voor hem te duimen!!!
We hopen op een groot wonder
Veel sterkte
Als hij de kracht nog weet te vinden geven wij het echt niet op met voor hem te duimen!!!
We hopen op een groot wonder
Veel sterkte
het is een echt newf he.... eigenwijs, koppig met een niet tegen te houden eigen wil en dat is wat dit mannetje nu in de strijd gooit.
Zojuist weer even met hem aan "de wandel"geweest omdat hij perse buiten op het veld wil poepen
Hij loopt niet stabiel, zijn voorpoten moeten het werk doen maar met een baddoek onder zijn buik kan ik hem aardig sturen. Deze 2x 30 meter is ook meeeeer dan genoeg want daarna is hij munt.
Het rare is wel dat hij zijn plas dus "gewoon" laat lopen daar blijkbaar geen controle voldoende over heeft en zijn rechter achterpoot is ook zeker niet goed genoeg.
Zojuist weer even met hem aan "de wandel"geweest omdat hij perse buiten op het veld wil poepen
Hij loopt niet stabiel, zijn voorpoten moeten het werk doen maar met een baddoek onder zijn buik kan ik hem aardig sturen. Deze 2x 30 meter is ook meeeeer dan genoeg want daarna is hij munt.
Het rare is wel dat hij zijn plas dus "gewoon" laat lopen daar blijkbaar geen controle voldoende over heeft en zijn rechter achterpoot is ook zeker niet goed genoeg.
-
Femke
- 5-sterren

Ivonne schreef: het is een echt newf he.... eigenwijs, koppig met een niet tegen te houden eigen wil en dat is wat dit mannetje nu in de strijd gooit.
het klinkt mij in de oren als een heeeel stevige zenuwbeknelling in de rug, dat gaat ook gepaard met het onvermogen om je plas op te houden (weet ik helaas uit eigen ervaring)
Lieve Ivonne, hier staat ook nog steeds een kaarsje te branden en ik denk aan jou en Bas 
Wat een kracht! Hij lijkt nog niet helemaal klaar hier 
Ik had verwacht dat ik hier toch een heel ander bericht zou lezen, maar gelukkig niet
Ik had verwacht dat ik hier toch een heel ander bericht zou lezen, maar gelukkig niet
dat had ik tot vanochtend zeven uur ook verwacht...Cathelijn schreef: Wat een kracht! Hij lijkt nog niet helemaal klaar hier
Ik had verwacht dat ik hier toch een heel ander bericht zou lezen, maar gelukkig niet![]()
Hoi Ivonne, fijn dat jullie nog wat tijd met elkaar mogen doorbrengen, toch zul je je waarschijnlijk realiseren dat er waarschijnlijk snel een eind aan zijn leven komt. Dat alleen al moet ontzettend moeilijk zijn. Ook ik kan me je verwarring voorstellen. Ik wens Bas de kracht om nog even door te gaan en jou de moed om je voor te bereiden op het afscheid.
- Pauline
- 5-sterren

Wij duimen en houden onze vingers gekruist voor Bas en jou!

yvonne, hoe is het nu met bas?
coby
coby
Hij ligt nu vanaf 19.00 uur te liggen.... hij heeft nog niet weer zijn plas laten lopen maar dat zal denk ik zo wel weer gebeuren omdat hij heel veel drinkt op het moment (bijwerking van de corticosteroiden denk ik)..... ik kan er dus nog niet zo heel veel van zeggen.coby.p schreef: yvonne, hoe is het nu met bas?
coby