Maar ze hebben geen idee wat het zou kunnen zijn? ... en stel dat hij erboven op komt dan is hij in principe genezen? of zijn dit vragen die je niet kunt beantwoorden.
Jemig Yvonne,ik lees het nu pas,wat een toestand weer voor jullie zeg
Ik wens je veel sterkte hoor,hopenlijk gaat hij weer opkrabbelen,maar ik kan je ook begrijpen als je op een gegeven moment besluit dat het genoeg geweest is voor hem hoor,hij heeft al zoveel moeten doorstaan
zooo zeg, Bas is inderdaad een taaie, ik hoop at hij snel een flinke stuk herstel meemaakt, dat het in iedere geval duidelijk wordt of er nog verbetering in zit, het is zo moeilijk als ze nog zo hun best doen, om te beslissen dat het genoeg is geweest. Ik hoop van harte dat hij zelf toch aangeef wanneer en of het genoeg is geweest
Ivonne schreef:
het is een echt newf he.... eigenwijs, koppig met een niet tegen te houden eigen wil en dat is wat dit mannetje nu in de strijd gooit.
Zojuist weer even met hem aan "de wandel"geweest omdat hij perse buiten op het veld wil poepen
Hij loopt niet stabiel, zijn voorpoten moeten het werk doen maar met een baddoek onder zijn buik kan ik hem aardig sturen. Deze 2x 30 meter is ook meeeeer dan genoeg want daarna is hij munt.
Het rare is wel dat hij zijn plas dus "gewoon" laat lopen daar blijkbaar geen controle voldoende over heeft en zijn rechter achterpoot is ook zeker niet goed genoeg.
We zijn er vanacht nog even uit geweest omdat hij weer moest poepen en zojuist ook weer naar het veldje geweest; deze keer heb ik hem volledig zelfstandig laten lopen (hij zwalkt alle kanten uit en echt stevig staat hij niet) en nu ligt hij weer.......
Ik heb de DA net gebeld voor overleg en ik heb gezegd dat ik geen cortico's meer wilde spuiten omdat dat een vertekend beeld zou kunnen geven dus vandaag is de dag zonder dit paardemiddel.
Zoals hij nu is, is het nog steeds niet goed genoeg want hij heeft fulltime verzorging nodig.... het is dus onwaarschijnlijk moeilijk op dit moment om te weten wat wijsheid is.
MauriceF schreef:
Maar ze hebben geen idee wat het zou kunnen zijn? ... en stel dat hij erboven op komt dan is hij in principe genezen? of zijn dit vragen die je niet kunt beantwoorden.
Is niet te beantwoorden omdat als we zéker willen weten wat er gaande is er contrastfoto's gemaakt moeten worden. Alle dingen die daarop te zien zijn (bloedprop, hernia) zijn dingen die voor Bas niet te opereren zijn omdat hij de revalidatie niet aankan.
bij een blessure in de rug kan corticosteroide de zwelling helpen slinken, waardoor de zenuwen niet meer knel zijn door zwelling. Als hij zich heeft geblesseerd, en steroide helpen, dan is het zeker het proberen waard. Ik hoop dat hij hoe langer hoe beter wordt
conleeuw schreef:
bij een blessure in de rug kan corticosteroide de zwelling helpen slinken, waardoor de zenuwen niet meer knel zijn door zwelling. Als hij zich heeft geblesseerd, en steroide helpen, dan is het zeker het proberen waard. Ik hoop dat hij hoe langer hoe beter wordt
precies, daarom ging ik gisteren akkoord met die extra injectie....vandaag krijgt hij die niet meer en wordt het dus "er op of er onder"