Nu heb ik niet verteld aan haar dat ik met Sam ook met KVV ben begonnen, gezien haar negatieve reactie toen ik vertelde dat ik Luca op vers had gezet. Maar goed, je ziet maar weer: het valt dus wel op!!!!
Oude hond over op KVV?
Moderator: eelke
Re: Update: Oude hond over op KVV?
Weer een heel goed bericht: we zijn net met beide honden naar de da geweest en zij vond Sam er heel goed uitzien, vooral zijn vacht vondt ze opvallend glanzen
!
Nu heb ik niet verteld aan haar dat ik met Sam ook met KVV ben begonnen, gezien haar negatieve reactie toen ik vertelde dat ik Luca op vers had gezet. Maar goed, je ziet maar weer: het valt dus wel op!!!!

Re: Oude hond over op KVV?
dat is mooi Anneke
Je moet in je onderschrift nog een / voor de IMG zetten, dan kunnen we Sam ook zien, afsluiten met [/img] dus
Je moet in je onderschrift nog een / voor de IMG zetten, dan kunnen we Sam ook zien, afsluiten met [/img] dus
dank u zeer, heer zwager, daar was ik dus nog niet achter gekomen!!!
Hoe kan ik de foto ook een beetje kleiner maken??
dan moet je de foto met een editor bewerken en kleiner opslaan.
Nou, wat vindt je hiervan?? 
is mooi!!
och Sammie oude man van me , ik kom snel je vacht bewonderen hoor 
ik ben trots op je Anneke dat je het nog aandurfde met Sam om zijn voer te veranderen
ik ben trots op je Anneke dat je het nog aandurfde met Sam om zijn voer te veranderen
[quote="henneke"]
[/quote]
Ik vindt mijzelf ook héél dapper

[/quote]
Ik vindt mijzelf ook héél dapper