Mannen en Barf
Moderator: Lizzy
-
Henk en Donja
- 4-sterren

Re: Mannen en Barf
Behalve de was en het schoonmaken, want daar ben ik gewoon niet geschikt voor, doe ik alles in huis. Mn vrouw is ernstig ziek, ze heeft last van het chronisch lamme handjes syndroom, gelukkig is het niet besmettelijk hoor......
Op zich maakt het me allemaal niet uit, ik ben toch professioneel neuroot en volgens haar helpt ze mij te minderen met roken, dus eigenlijk heb ik het natuurlijk zoals altijd gewoon weer helemaal mis.
Verder gaat het prima hier hoor, het zijn alleen wel lange dagen zo met werk en boeltje en drie kinderen, maar ach slapen kan ik ook als ik bejaard ben volgens mn vrouw(en dat lijkt haar heel makkelijk dan), en tja ze heeft nu eenmaal altijd gelijk he dat snapten jullie al.
Ik hou me nog maar een beetje stil over barfen, die ene vrije middag per maand wil ik graag houden.
Op zich maakt het me allemaal niet uit, ik ben toch professioneel neuroot en volgens haar helpt ze mij te minderen met roken, dus eigenlijk heb ik het natuurlijk zoals altijd gewoon weer helemaal mis.
Verder gaat het prima hier hoor, het zijn alleen wel lange dagen zo met werk en boeltje en drie kinderen, maar ach slapen kan ik ook als ik bejaard ben volgens mn vrouw(en dat lijkt haar heel makkelijk dan), en tja ze heeft nu eenmaal altijd gelijk he dat snapten jullie al.
Ik hou me nog maar een beetje stil over barfen, die ene vrije middag per maand wil ik graag houden.
-
Femke
- 5-sterren

Henk en Donja schreef: Behalve de was en het schoonmaken, want daar ben ik gewoon niet geschikt voor, doe ik alles in huis. Mn vrouw is ernstig ziek, ze heeft last van het chronisch lamme handjes syndroom, gelukkig is het niet besmettelijk hoor......
ik hoop maar dat ik deze complimenten over jouw vrouw verkeerd opvat 8)
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
was ik ook bang voor, maar is gelukkig allemaal goed gegaan. Ze hebben wel een week geen fyto meer gehad!pallas schreef:![]()
![]()
zijn ze niet aan de race gegaan???
trimsalon schreef: was ik ook bang voor, maar is gelukkig allemaal goed gegaan. Ze hebben wel een week geen fyto meer gehad!
-
Henk en Donja
- 4-sterren

Nou, ik wou alleen even opmerken dat er in tegenstelling tot wat hier beweert wordt ook vrouwen zijn die de cursus 'huishoudelijk werk vooral van je af delegeren' hebben gevolgd en dat dus niet alleen mannen deze cursus kunnen volgen.Femke schreef:
ik hoop maar dat ik deze complimenten over jouw vrouw verkeerd opvat 8)
Mijn vrouw heeft destijds op grond van sexuele discriminatie een rechtzaak tegen dit onderwijsinstituut aangespannen en gewonnen, dus eventuele geintresseerden van het vrouwelijk geslacht kunnen dus nu ook deelnemen. Ze is nu bezig met de vervolgcursus en gaat na de vakantie door voor haar masters. Daar heeft ze wel wat meer tijd voor nodig, dus dan zal ik wel wat extra taken van haar moeten overnemen, ze wist nog niet hoe lang de cursus ging duren, daar was ze een beetje vaag over.....
Laatst gewijzigd door Henk en Donja op do 31 mei 2007, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
roefus
In geval van 'sexuele discriminatie' moet je dan toch ook zelf uitkijken.Henk en Donja schreef: Nou, ik wou alleen even opmerken dat er in tegenstelling tot wat hier beweert wordt ook vrouwen zijn die de cursus 'huishoudelijk werk vooral van je af delegeren' hebben gevolgd en dat dus niet alleen mannen deze cursus kunnen volgen.
Mijn vrouw heeft destijds op grond van sexuele discriminatie een rechtzaak tegen dit onderwijsinstituut aangespannen en gewonnen, dus eventuele geintresseerden van het vrouwelijk geslacht kunnen dus nu ook deelnemen. Ze is nu bezig met de vervolgcursus en gaat na de vakantie door voor haar masters. Daar heeft ze wel wat meer tijd voor nodig, dus dan zal ik wel wat extra taken van haar moeten overnemen, ze wist nog niet hoe lang de cursus ging duren, daar was ze een beetje vaag over.....![]()
Want als je het over 'haar taken' hebt, die je moet overnemen................
Ehhh...wat zijn 'haar taken'?
Als die voorbestemd lijken, lijkt het me al direct 'sexuele discriminatie'.
Zonder discriminatie bestaan er immers geen 'haar' en 'hem' taken.
Of wel?
-
Henk en Donja
- 4-sterren

Je snapt het al aardig ja, dat zegt mn vrouw dus ook, het komt er alleen steeds op neer dat zij doet waar ze zin in heeft en ik 'mag' dan de rest doen.roefus schreef: In geval van 'sexuele discriminatie' moet je dan toch ook zelf uitkijken.
Want als je het over 'haar taken' hebt, die je moet overnemen................
Ehhh...wat zijn 'haar taken'?
Als die voorbestemd lijken, lijkt het me al direct 'sexuele discriminatie'.![]()
![]()
Zonder discriminatie bestaan er immers geen 'haar' en 'hem' taken.
Of wel?
![]()
![]()
![]()
![]()
voor de rest vind ik dit wel leuk
Nee hoor, ze voelt zich niet echt geroepen iets als haar taak te zien ookal zou menig vader op vaderdag een ontbijtje verwachten. Nee veel eerder zal zij zich te druk wanen voor clichematige futiliteiten die alleen bedoelt zijn om de zakken van de middenstand te vullen. Dan kan ik wel zeggen 'ja maar das toch gewoon hardstikke gezellig een ontbijtje op bed' maar dan knort ze zoiets van, 'nou joh, als je daar dan gelukkig van wordt heb je mijn zegen, zolang je mij er maar niet lastig mee valt'.
Maargoed ze is ook wel erg druk hoor. Ze is nu bezig met de vervolgkursus 'accepteer nooit ergens de verantwoordelijkheid voor, zelfs niet voor het gedrag van je eigen kinderen!' nadat ze de cursus 'hoe buig ik in drie zinnen een gesprek om tot een zinloze discussie over oude koeien?' met een 10+ heeft afgesloten.
Ze heeft het nu ook nog eens extra druk op haar werk nu haar baas ineens overspannen is geworden......
-
Minna
- 5-sterren

- Contacteer:
Leest je vrouw dit ook?

Ik ga dit dan maar niet aan m'n vriend laten zien anders gaan jullie nog een verzet oprichten tegen luie vrouwen, hahaha...
Ik ga dit dan maar niet aan m'n vriend laten zien anders gaan jullie nog een verzet oprichten tegen luie vrouwen, hahaha...
-
Henk en Donja
- 4-sterren

Minna schreef: Leest je vrouw dit ook?![]()
![]()
![]()
;D
Ik ga dit dan maar niet aan m'n vriend laten zien anders gaan jullie nog een verzet oprichten tegen luie vrouwen, hahaha...![]()
Ik vind gewoon dat sommige dames hier best wat meer mogen verwachten van hun mannen als ik de verhalen in dit topic lees. Als ze zelfs niet eens een bakkie barf wat reeds klaargemaakt is kunnen neerzetten lijkt het me tijd om op je strepen te gaan staan hoor!
De hele mythe dat mannen zo hard moeten werken is allang achterhaalt, het is tegenwoordig een ARBO kuuroord op het werk. Dat werkt natuurlijk ook weer voor geen meter want eigenlijk leert de ARBO ons om maar niet meer te werken en dan moeten wij maar polen aan gaan nemen om het werk over te nemen omdat alle nederlanders met hun ARBO handjes het werk niet meer klaar krijgen.
Ik ben allang blij dat ik een vrouw heb gevonden die een beetje aan me gewaagd is joh, als ik zon heel lief meisje had zou ik veelste bang zijn dat ik te slecht voor haar zou zijn ofzo.
-
MollyBella
- 3-sterren

Jeffrey vind kvv best en is zelfs laatst kvv gaan halen!!! Vond ie erg lastig maar heeft ie toch gedaan!
Barf daarintegen vind ie een stap te ver, hij vind het wel heel veel werk..
maar nu ik met 2 dagen barf per week ga beginnen zal ie ook wel weer zo om zijn, hij vind het stiekum toch wel machtig als er een zalmkop word verbrijzeld door de hondjes....
Barf daarintegen vind ie een stap te ver, hij vind het wel heel veel werk..
maar nu ik met 2 dagen barf per week ga beginnen zal ie ook wel weer zo om zijn, hij vind het stiekum toch wel machtig als er een zalmkop word verbrijzeld door de hondjes....
Henk en Donja schreef:Ik overdrijf natuurlijk gigantisch he....
Ik vind gewoon dat sommige dames hier best wat meer mogen verwachten van hun mannen als ik de verhalen in dit topic lees. Als ze zelfs niet eens een bakkie barf wat reeds klaargemaakt is kunnen neerzetten lijkt het me tijd om op je strepen te gaan staan hoor!
De hele mythe dat mannen zo hard moeten werken is allang achterhaalt, het is tegenwoordig een ARBO kuuroord op het werk. Dat werkt natuurlijk ook weer voor geen meter want eigenlijk leert de ARBO ons om maar niet meer te werken en dan moeten wij maar polen aan gaan nemen om het werk over te nemen omdat alle nederlanders met hun ARBO handjes het werk niet meer klaar krijgen.
Ik ben allang blij dat ik een vrouw heb gevonden die een beetje aan me gewaagd is joh, als ik zon heel lief meisje had zou ik veelste bang zijn dat ik te slecht voor haar zou zijn ofzo.
Mij kun je zo langzamerhand echt wegdragen van dit topic
mijn man maakt het weinig uit wat ik geef. ik gaf altijd brok en nu kvv en barf. dat barf kijkt hij wel met argus ogen aan maar zwijgt wel. hij vraagt wel eet de hond dat echt op? lijkt me smerig... maar hij geniet wel als ze zo lekker eten. maar hij is niet degene die bijvoorbeeld een karkas geeft of zo want dan is het in ene mijn taak
zelfs met kvv houd hij zijn handen thuis. ben bang dat hij zelf brok geeft mocht ik er niet zijn... dan heeft hij wel 1 probleem... ze eten dan niet

-
Henk en Donja
- 4-sterren

Wij waren er net uit dat als taken voorbestemd zijn er sprake is van sexuele discriminatie.lightning schreef: want dan is het in ene mijn taakzelfs met kvv houd hij zijn handen thuis.
Volgens mijn vrouw doe je de volgende dingen verkeert:
1. Je accepteerd verantwoordelijkheid voor de gezondheid van je hond, die moet je ergens anders neerleggen, desnoods bij de DA. Het is uiteraard wel aanbevolen dan een DA te zoeken die het altijd met jou eens is.
2. Je accepteerd dat jouw inbreng in de huishouding onmisbaar is. Er kan/mag jou dus niets gebeuren anders loopt alles in de soep. Ik ga maar niet verder over wat mn vrouw vertelde want dat lijkt me niet gepast op dit forum te plaatsen.
3. Door het bovenstaande gemis aan 'eigen tijd' is de kans groot dat je aan jouw eigen ontwikkeling en aan de realisatie van jouw doelen niet toekomt. Ookal doe je die nu af als 'dromerij' of 'jeugdsentiment', vroeg of laat zul je deze realiteit onder ogen moeten zien.
Mijn vrouw zegt dat bovenstaande een recept is voor het type vrouw dat in haar midlife crises gaat scheiden, reiki cursusen gaat geven en als hobby potten gaat bakken. Ze raad jou aan direct te starten met de beginnerscursus 'huishoudelijk werk vooral van je af delegeren' aangevult met (puur als leesvoer) 'Hoe mannen op het werk zijn, zo zijn ze ook thuis..... Verbeter de wereld, begin bij je man!'.
Zo te horen heb je nog een lange weg te gaan, want je hebt blijkbaar je man al heel lang de indruk te geven dat hij in luilekkerland is neergedaalt. Hopelijk is het al niet zover dat hij zijn eigen 'luie stoel' heeft, want dan zul je professioneel gecoacht moeten worden ben ik bang.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Hmmmm ??? wat is er mis met Reiki en pottenbakken?
Hier thuis heb alleen ik een eigen luie stoel, overigens 8)
Heer Kruimel woont achter zijn PC.
Hier thuis heb alleen ik een eigen luie stoel, overigens 8)
Heer Kruimel woont achter zijn PC.
tja lastig kiezen he mijn hond wel eten of ze eten niet.... verder doet hij het huishouden zoals toilet badkamer en dergelijk ach zelfs de kattenbakken dus heb niks te mopperenHenk en Donja schreef: Wij waren er net uit dat als taken voorbestemd zijn er sprake is van sexuele discriminatie.
Volgens mijn vrouw doe je de volgende dingen verkeert:
1. Je accepteerd verantwoordelijkheid voor de gezondheid van je hond, die moet je ergens anders neerleggen, desnoods bij de DA. Het is uiteraard wel aanbevolen dan een DA te zoeken die het altijd met jou eens is.
2. Je accepteerd dat jouw inbreng in de huishouding onmisbaar is. Er kan/mag jou dus niets gebeuren anders loopt alles in de soep. Ik ga maar niet verder over wat mn vrouw vertelde want dat lijkt me niet gepast op dit forum te plaatsen.
3. Door het bovenstaande gemis aan 'eigen tijd' is de kans groot dat je aan jouw eigen ontwikkeling en aan de realisatie van jouw doelen niet toekomt. Ookal doe je die nu af als 'dromerij' of 'jeugdsentiment', vroeg of laat zul je deze realiteit onder ogen moeten zien.
Mijn vrouw zegt dat bovenstaande een recept is voor het type vrouw dat in haar midlife crises gaat scheiden, reiki cursusen gaat geven en als hobby potten gaat bakken. Ze raad jou aan direct te starten met de beginnerscursus 'huishoudelijk werk vooral van je af delegeren' aangevult met (puur als leesvoer) 'Hoe mannen op het werk zijn, zo zijn ze ook thuis..... Verbeter de wereld, begin bij je man!'.
Zo te horen heb je nog een lange weg te gaan, want je hebt blijkbaar je man al heel lang de indruk te geven dat hij in luilekkerland is neergedaalt. Hopelijk is het al niet zover dat hij zijn eigen 'luie stoel' heeft, want dan zul je professioneel gecoacht moeten worden ben ik bang.