Tuurlijk kan dat Wendy! Als je even een mailtje stuurt naar puurnatuur@puurnatuur.nl met al je gegevens zorg ik dat je een pakketje krijgt!wenne schreef: hoi geer,
ik studeer binnen een kleine 2 weken af als DA, kan ik misschien ook die informatie toegestuurd krijgen? (woon wel in België) Ik ga dan wel nog niet meteen op mezelf beginnen vrees ik, dus ik hang een beetje af van waar ik ga werken, maar als het van mij af hangt dan weet ik het welSuper trouwens dat er ook voor katten titertests beschikbaar zijn bij jullie!!
groetjes,
Wendy
Titertest nu in Nederland verkrijgbaar!
Moderator: Lizzy
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Titertest nu in Nederland verkrijgbaar!
Bedankt!
Ik heb gemaild!
Weet jij toevalig wat het kost zo'n titer bepaling? Otterlo is redelijk bij mij in de buurt dus ik wil dit zeker overwegen.Kruimel schreef: Nou, zojuist bij Tannetje geweest met een deel van het vee, de honden zijn getiterd en de afweer is nog prima! Altijd handig als ze bij de hondenschool eens naar de entingsboekjes vragen
Kátur is na z'n eerste booster op 1 jaar niet meer geënt en is nu 4, en Tara is sinds 6 jaar niet meer geënt. Gaat dus prima zo!
'k Zie het nu pas. Het betreft Dierenkliniek Batau in Nieuwegein. Ik ga binnenkort een afspraak maken om te titeren, dan zullen ze ze wel bestellen bij jullie (of ze hebben het al gedaan?).geer schreef: Tof! Welke dierenarts is dat?
Ik hou op de site van Puur Natuur een lijst van titerende dierenartsen (of, die dierenartsen die de test in huis hebben) bij. Hij groeit gestaag!
http://www.puurnatuur.nl/html/product_d ... p?p_id=299
Laatst gewijzigd door Dian op ma 02 jul 2007, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Alle dierenartsen die hem 'op voorraad' hebben staan op de site, die hou ik vrij nauwkeurig bij... Maar er zijn natuurlijk altijd dierenartsen die hem (nog) niet hebben maar gerust willen bestellen zodra er vraag naar is...Dian schreef: 'k Zie het nu pas. Het betreft Dierenkliniek Batau in Nieuwegein. Ik ga binnenkort een afspraak maken om te titeren, dan zullen ze ze wel bestellen bij jullie (of ze hebben het al gedaan?).
Een vraag over de stafjes Geer , is één stafje voor één ziekte ?
Een staafje voor drie ziektes.
Mijn DA vroeg er na Tannetje , ze is nog steeds niet om , maar wie weetHitam schreef: Een staafje voor drie ziektes.
Ze kan met een set dus 12 honden op drie ziektes testen.
Thanks !Hitam schreef: Ze kan met een set dus 12 honden op drie ziektes testen.
zal het straks aan haar doorgeven
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, met een kitje (zijn maar heel klein), kunnen 12 honden op 3 ziektes worden getest...
-
Timmy
Voor zo'n staafjes-test moet toch ook bloed worden afgenomen? M.a.w.: hoe doe je zo'n test? Kan ik ergens 1 testje kopen om mijn Tim zelf te testen?
Gr.
Linda
Gr.
Linda
Dan heb ik ook nog een vraag , als de titertest net hoog genoeg is en de honden dus geen enting nodig hebben , kun je dan gewoon een jaar wachten met de volgende test ?
Hij gaat alleen per 12, dus als je er een wilt doen dan moet je iemand opzoeken die hem heeft.Timmy schreef: Voor zo'n staafjes-test moet toch ook bloed worden afgenomen? M.a.w.: hoe doe je zo'n test? Kan ik ergens 1 testje kopen om mijn Tim zelf te testen?
Gr.
Linda
En je moet inderdaad een klein beetje bloed afnemen, een capillairtje is voldoende, dus net een druppel is genoeg.
Zolang hij nog goed is kun je rustig een jaar wachten. Hij wordt maar heel langzaam lager. Soms blijft hij hetzelfde na een jaar.Cathy schreef: Dan heb ik ook nog een vraag , als de titertest net hoog genoeg is en de honden dus geen enting nodig hebben , kun je dan gewoon een jaar wachten met de volgende test ?