chinese naakthond pup

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: chinese naakthond pup

Chi-Girl
1-ster
1-ster

Re: chinese naakthond pup

Bericht door Chi-Girl »

Billy eet ook alleen rauw, al van bij de fokker ( kelly geeft cb ) is hij gespeend met cb en zn ma at t ook al , en toch is hij nu wel op de leeftijd dat ie meeetertjes heeft. Ik maak me er niet druk om, aan zn voer ligt het in elk geval niet  ;). Het zal wel zn puberfase zijn, gaat vast wel weer over.
Over de tandjes kun je bij Eddy natuurlijk niet veel zeggen nog, ik ben heel benieuwd wat ie nog heeft staan als ie een jaar of 5 is, tegen die leeftijd beginnen ze ze meestal rap te verliezen. Wel gaaf dat Peter Pan zn huid zo mooi is opgeklaard   8), vond dat altijd doodzonde van die hond  ::).
Ik bedoelde alleen maar te zeggen net dat je de slechte tandjes van de chineesjes niet kan wijten aan t eten van brokken, de brokken zullen niet echt helpen bij een slecht gebit, maar dat ze slechte tanden hebben is helaas voor een deel ook genetisch bepaald, en gelukkig denk ik dat zowel Billy, Yakiba als Eddie van fokkers komen die gebit wel belangrijk vonden in hun fokregime, Chico is echt van de oude school, die is duidelijk niet gefokt op een kwaliteitsgebitje.  :(
Plaats reactie