Mannen en Barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Mannen en Barf

Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Hahahaha Eddie heeft zijn directeur bijna zover dat ie zijn Tatra Carnibest gaat voeren! Zijn vrouw is in ieder geval al bijzonder voor en vandaag heeft Eddie hem een kg lam/rijst meegegeven om te proberen!
Caroline A.
3-sterren
3-sterren

Bericht door Caroline A. »

Wij hebben gisteren de familie op stang gejaagd door te vertellen wat we Luna te eten geven.  :D :D :D :D :D Ze keken ons aan alsof we van een andere planeet kwamen. En het grappige is dat Roy die altijd alleen maar Rodi of Smuldier wilt geven ineens heel enthousiast over schapenkoppen gaat zitten vertellen. Fleur deed er nog een schepje boven op om te vertellen dat de zalmkop nog ogen en tanden heeft maar dat de vis al wel dood is.  ;D ;D ;D Kortom ik heb me weer populair gemaakt bij de schoonfamilie. (want het is natuurlijk mijn hond ::))
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

De kvv koopt mijn vriend en ik koop de spullen om zelf samen te stellen.
Tegen de honden zegt hij vaak stelletje Barfers.
Vorige week waren we op een markt en vroeg ik aan de poelier of hij aan dit en dat kon komen,hij vroeg waar hebben jullie die rare dingen voor nodig :o ;D
Voor de honden zei mijn vriend ;D
De rauwe vis geef ik nog wel als hij aan het werk is of nog slaapt,daar moet ie nog ff aan wennen :)
Maar ik vind het knap hoor een man die bijna geen evaring had met honden en rauwvoer zo snel door had dat het beter voor de honden is,daar ben ik dus heel blij mee :-*
En ook nog meehelpt om het in huis te halen.
Caroline A.
3-sterren
3-sterren

Nou, wat ik leuk vindt is dat het hele gezin enthousiast begint te worden. Voeren is veel leuker geworden.  :)
cylke
4-sterren
4-sterren

Bericht door cylke »

Ik mag ook niet klagen hoor, mijn Tim is een grooooooooooooooote schat  :)

Hij vond eerst wel dat "ik maar moest doen", maar als hij zag dat chelsey er zo van genoot, vond hij het ook leuk  ;)

Ik heb niet zo veel macht, dus hij kapt de halfontdooide pens in stukken...

En hij is de eerste om aan iedereen te verkondigen dat Chelsey met veel plezier een stuk pens wegknabbeld  :D :D :D
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Mijn vader is echt helemaal enthousiast. Staat rustig de hele middag dingen te hakken, stapt elke vrijdag op de fiets om kippenekken te halen.
En vertelt echt aan iedereen die het maar horen wil wat de honden te eten krijgen.
En als hij dan complimentjes krijgt over z´n hondje van 13,5 dan is hij helemaal trots.
Maar mijn ouders komen nog uit het pre-brokkentijdperk en vinden het de normaalste zaak van de wereld.
Caroline A.
3-sterren
3-sterren

ik merk ook dat mensen die de hond altijd met de pot mee lieten eten het helemaal niet eng vinden barfen.  :)

Maar hier begint de barfvirus zijn uitwerking te krijgen, mijn buurvrouw wil proberen of haar kat kippennekken lust om eventueel helemaal op vers over te stappen, en een andere kennis gaat zich er ook wat in verdiepen voor haar honden.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Onze gasten van de laatste weken zijn allemaal getuige geweest van het barf-vreet-festijn en vonden het allemaal prachtig om te zien  ;D ;D
Het waren natuurlijk vleeseters vonden de meesten  ;)
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Ik heb vandaag de hond kippenhartjes gegeven en ik noemde het woord bij mijn vriend en die walgte al half :P
Maar hij is wel voor barfen (daardoor mag ik nu gaan barfen) zolang ik dan maar het spul haal, verwerk en geef.. maar dat zal vast niet lang duren ;)
Caroline A.
3-sterren
3-sterren

ach, ik stond in het begin ook te kokhalzen van een zalmkop. Maar je went eraan. Mijn man geeft nu ook karkassen alleen van pens gaat hij over zijn nek.
mabeline
2-sterren
2-sterren

Bericht door mabeline »

Mijn vriend stond het gister heel enthousiast te verdelen en ik stond het in de juiste zakjes te doen

Ik gruwelde er meer van, maar vind het wel leuk (hou alleen niet van dat herkenbare)

De hondjes smullen, maar of ze het er goed op doen, is moeilijk te zeggen na twee keer

Ze hebben op kvv gestaan en dat zullen ze best nog een keer krijgen, als het een keer zo uitkomt, maar vind het zelf samenstellen ook wel erg leuk om te doen
lolo
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door lolo »

Ik gebruik vers vlees op het moment ,maar als de hond het goed doet op barf of weet ik veel wat .
Wat kan mijn het dan bommen hoe het er uit ziet .Het gaat om de hond toch !!! dat die maar gezond is .
Ps ik vind het wel een vooroordeel hoor mannen en barf  ;D
Hoeveel vrouwen heb je niet  ;) met barf

Plaats reactie