Heel veel succes met rustig houden
Vervolg staar Tess
Moderator: Lizzy
Re: Vervolg staar Tess
Owwww die Tess, wat een lekker ding is het toch!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Super!
ach die Tess wat een sterk wijffie is het zeg , goed nieuws dus super Erna en Huub 
Dat klinkt goed! Ik duim mee voor een grandioos herstel met goed zicht.
Dit is echt heerlijk dat goeie nieuws en Teske houd je rustig he en Erna die laptop komt er wel hoor 
-
roefus
Wat fijn dat het goed is afgelopen 
En nu maar hopen dat de rest ook helemaal naar wens gaat
En nu maar hopen dat de rest ook helemaal naar wens gaat
Hoe is het vanochtend met Tess?
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
't zit niet mee met Tess, ik hoop op een goed herstel 
Na een erg onrustige nacht ben ik nu pas mijn bed uit.*Natasja* schreef: Hoe is het vanochtend met Tess?
Met de patient gaat het zo te zien goed. De druppels vind ze vervelend en ook lijkt ze zo nu en dan wat pijn of jeuk te hebben aan het oog. Duidelijk is dat de kap noodzakelijk is want anders zou ze echt de boel openkrabben. Het ziet er allemaal goed uit en het rode in het oog wordt al wat minder. De draadjes heb ik ook zien zitten en ik snap dat ze daar last van heeft. Het zou mij ook irriteren. Voor de rest gaat het goed. Ze eet en drinkt en doet eigenlijk normaal. Ze houdt zich lekker rustig.
Fijn dat het zo goed gaat met Tess. Minder dat je zo slecht geslapen hebt, hopelijk vind je snel een oplossing daarvoor 
Tja, ik kan me voorstellend dat die draadjes bijzonder irriteren. Ik ga mezelf maar na als er een wimperhaartje in mijn oog steekt, ik word dan gek van de irritatie. Zit er tussen de medicijnen iets wat die irritatie wat doet verminderen?
Tja, ik kan me voorstellend dat die draadjes bijzonder irriteren. Ik ga mezelf maar na als er een wimperhaartje in mijn oog steekt, ik word dan gek van de irritatie. Zit er tussen de medicijnen iets wat die irritatie wat doet verminderen?
Ja kl*te he, zo'n kap... En in dit geval kan zo'n mooncollar je ook niet van dienst zijn, ben ik bang. Ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat Tess hier de kriebels van krijgt... Ach, arme meid... Ik hoop dat de jeuk snel over gaat!
Fijn dat het al beter gaat met Tess, ik geloof goed dat die draadjes jeuken.
Dikke knuffel voor Tess
Dikke knuffel voor Tess
Logisch dat de draatjes irriteren, als er bij mij een haartje tegen mijn wang aanzit kriebeld het al dus ik kan me dat heel goed voorstellen,een heel snel herstel gewenst 
Ach wat is het toch een lekker ding hè,dikke knuffel voor jullie hoor en ik duim voor een voorspoedig herstel.

Update'tje
Het gaat goed met de patient. Nu er hier maar 4 honden zijn is het rustig (met die oude knarren kan ze toch niet spelen) en gaat het volgens mij heel erg goed nu. Haar oog ziet er prima uit. Het erge rode is aan het verdwijnen en ze is een stuk vrolijker dan de laatste tijd. Ze ziet er ook niet meer zo oud uit. De kap vind ze waardeloos maar daar moet ze maar aan wennen. Ze wordt er wel handig mee. Het ergste van alles vindt ze dat ze niet meer op bed mag slapen. Alles slaapt weer beneden omdat de baas ook af en toe moet slapen.
Het druppelen haat ze maar laat ze wel goed toe. De pillen verdwijnen naar binnen in een stukje worst. We zijn erg positief tot nu toe.
Het gaat goed met de patient. Nu er hier maar 4 honden zijn is het rustig (met die oude knarren kan ze toch niet spelen) en gaat het volgens mij heel erg goed nu. Haar oog ziet er prima uit. Het erge rode is aan het verdwijnen en ze is een stuk vrolijker dan de laatste tijd. Ze ziet er ook niet meer zo oud uit. De kap vind ze waardeloos maar daar moet ze maar aan wennen. Ze wordt er wel handig mee. Het ergste van alles vindt ze dat ze niet meer op bed mag slapen. Alles slaapt weer beneden omdat de baas ook af en toe moet slapen.
Het druppelen haat ze maar laat ze wel goed toe. De pillen verdwijnen naar binnen in een stukje worst. We zijn erg positief tot nu toe.