Update/Tor ietsie beter!!!
Moderator: Lizzy
-
Timmy
Re: Update/Tor in de hospital...
Sterkte Dory. Wat een ellende allemaal. Ik denk aan jullie.
Gr.
Linda
Gr.
Linda
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Oh bah, dat valt tegen!
Nogmaals heel veel sterkte.
Nogmaals heel veel sterkte.
Oei, een flinke pancreatitis is niet mis. Dan moet hij inderdaad aan het infuus blijven. Ik duim stevig verder.
Wat een moeilijke tijd voor je!
Ik blijf duimen
Ik blijf duimen
en ook hier draaien de duimen volop mee! 
Bah Dory, wat een toestand met Tor zeg 
Is er een goede behandeling voor honden met pancreatitis?
Misschien is het wel beter dat ie nog even bij de da blijft, hoe moeilijk dat ook is voor jou want je wilt natuurlijk het liefste er de heledag bij zijn.
We duimen hier heel hard dat de ab goed aanslaat en dat Tor weer snel beter wordt!!
Heel veel sterkte
Is er een goede behandeling voor honden met pancreatitis?
Misschien is het wel beter dat ie nog even bij de da blijft, hoe moeilijk dat ook is voor jou want je wilt natuurlijk het liefste er de heledag bij zijn.
We duimen hier heel hard dat de ab goed aanslaat en dat Tor weer snel beter wordt!!
Heel veel sterkte
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hier wordt ook stevig geduimt!
heel veel sterkte voor jullie.
ellen
heel veel sterkte voor jullie.
ellen
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
He gets Dory. Hier wordt ook hard geduimd hoor!!! 
Heel veel sterkte...

Oww Dory, wat naar nou dat Tor zo slecht gaat. 
verdorie zeg, wat een gedoe.
Fenna en ik duimen zohard als we kunnen .
dikke knuffel voor jullie en ook voor cis en je man, voor hun is het ook niet niets.
verdorie zeg, wat een gedoe.
Fenna en ik duimen zohard als we kunnen .
dikke knuffel voor jullie en ook voor cis en je man, voor hun is het ook niet niets.
Wat een toestand zo met Tor 
Heel veel beterschap en sterkte
Heel veel beterschap en sterkte
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
oh gut, wat erg zeg. Voor hem geestelijk natuurlijk niet zo leuk dat hij moet blijven maar voor zijn herstel toch beter. Ik duim dat hij morgen stukken beter is, dat zijn darmen werken en dat hij dan naar huis kan 
- - Judith -
- 5-sterren

Ow bah Dory, wat een narigheid...
voor de Tor en
voor jou!!!
-
roefus
Ik hoop dat zijn darmen snel gaan werken en dat-ie naar huis kan.
Nogmaals veel sterkte.
Nogmaals veel sterkte.
Netty,de pancreas is de alvleesklier,zorgd voor de spijsvertering en maakt ook insuline...wat gaan ze doen als hij beter is? is er iets voor om dat pancreatitis of hoe dat heet te genezen?
misschien ben ik een blondje, maar wat is het eigenlijk?
ik weet wel dat er een orgaan is dat pancreas heet.
Het enige wat gedaan word is geen voeding zodat de pancreas niet hoeft te werken en rust krijgt en kan genezen, daarom dus alleen maar de infuus als "voeding".
Tor heeft vannacht de infuus er in gelaten,en zag er volgens de DA iets beter uit dan gisteren.
Hij heeft nog wel koorts..maa had niet gespuugd, en plast wel goed,maar heeft nog steeds niet gepoept en dat willen ze eerst zien voordat er over naar huis gaan gepraat word.
Misschien dat ze straks 'n kleine beetje eten proberen, en dat hoor ik dan om 5 uur vanmiddag wanneer ik weer gaat bellen.
Ik had inmiddels ook contact met Dr.Dodds gehad,en ook van haar op me donder gekregen dat ik rauw had gegeven....wanneer Tor hier doorheen komt dan is het dus helemaal voorgoed afgelopen om hem rauw te geven
Ze is ook geen liefhebber van Hills ID. en geeft de voorkeur aan om alleen maar zelf samengesteld gekookt eten geven.
Ook afgeraden om onmiddelijk met de Deramaxx te stoppen...."Please, no more deracoxib-- it's a sulfonamide as well as NSAID"
Het hielp wel goed,maar ik ga het dus niet meer geven,want ik wil geen risico's nemen...en moet dan wat anders zien te krijgen voor pijnstiller..
Dus...ik weet eigenlijk nog niet of ie later vanmiddag naar huis mag of niet....eerts de koorts weg, en gepoept hebben...
entisvandaag ook nog me verjaardag
Wanneer is beter nieuws heb dan schrijf ik wel weer...maar intussen nog doorgaan met duimen okay?TX