Pff Dory, wat een toestanden met je ventje joh202spots schreef: Thanks allemaal!!
Ik was eigenlijk al verbaasd dat ie geen seizure had gehad terwijl ie in de hosptal was..
We waren om ong 5:30 thuis gekomen en om 8;15 kreeg ie 'n seizure...arme beest....hij heeft altijd vreselijke dorst wanneer ie weer "bij"komt en nou mag ie maar 'n half koppie tegelijk hebben..
Maar hij was niet al te lang onrustig en ging vrij vlug slapen.
Later wilde hij toch (zoals altijd)naast me op bed slapen, en dat ging goed tot effe voor 3 uur..en daar begint ie weer opnieuw met Grand Mal......vandaar dat ik nu s'morgens om half 4 achter de puter zit....
Ik hoop dat ie er nu mee stopt...
Hij liep na de seizures wel echt te wankelen Lizzy....en die slepende /klap poot is wel zielig hoor..en hij heeft er echt last van.
Bedankt voor all de info,klinkt precies zoals je het hebt neergezet!
Ben blij dat ik nu meer weet!!TX!
Ik heb nog 1 tablet van de deramaxx ..je kan zien dat ie pijn heeft...maar ik weet niet of ik de helft zal geven of niet...
Ik heb ook nog de spondyvetsum...maar weet niet zeker of dat met seizures kan gegeven?
Zal in ieder geval de DA bellen straks...eerst maar hopen dat ie verde geen seizures zal krijgen vandaag..
TX again
Sterkte