twijfel twijfel twijfel (enten)
Moderator: Lizzy
Re: twijfel twijfel twijfel (enten)
Geweldig joh, fijn zo'n dierenarts. En ja, je honden deden het zeker geweldig. Dus morgen krijg ik Chooky te zien?
Bij welke DA ben je geweest Eva? Altijd goed om te weten!
Ik neem ze allebei mee, maar Chooky bijt met mij de spits af 
Dierenkliniek SoesterbergHelen schreef: Bij welke DA ben je geweest Eva? Altijd goed om te weten!
http://www.dierenklinieksoesterberg.nl/
Heet die dierenarts Claire nogiets, iets je -jes op het eind, kan even niet op haar naam komen.
Ja klopt (alleen liggen de boekjes nu beneden en ik zit boven, hele naam volgt nog) zij of haar partner doet ook homeopathie.
maar ze waren er niet (vakantie) en werden vervangen door een jonge vrouw. Maar te zien aan dde reacties van de DA-assistente 'denkt' ze wel redelijk hetzelfde. Claire is volgens mij ook degene die zich verdiept heeft in de titers en de vervangster was bij jou geweest voor een lezing over vaccineren.
maar ze waren er niet (vakantie) en werden vervangen door een jonge vrouw. Maar te zien aan dde reacties van de DA-assistente 'denkt' ze wel redelijk hetzelfde. Claire is volgens mij ook degene die zich verdiept heeft in de titers en de vervangster was bij jou geweest voor een lezing over vaccineren.
Ze heet Claire Schievink (werkt samen met Paul Theuns)
(maar die heb ik dus allebei niet gezien)
(maar die heb ik dus allebei niet gezien)
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik had ze vandaag nog aan de lijn, ik vind het ook een hele prettige praktijk. Claire (voorheen Bartjes, nu Schievink) is op vakantie, maar fijn dat je er zo'n goed gevoel bij had!!