Haaks Barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Haaks Barf

Sennaruby
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sennaruby »

Er staat ook een paginagrote advertentie van in de Onze Hond van augustus zag ik gisteren.

Groetjes,

Fieke
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Stef@nie"]
Ik kom net via Google bij een ander forum uit, waar een stukje van Stefan Haak staat, waarin hij meer uitleg geeft over zijn Haaks Barf. Geeft misschien wat meer verduidelijking, maar er naar linken en het kopieren mag denk ik niet. Toch?
[/quote]

Als meneer Haak zou willen dat zijn teksten hier op het forum komen te staan dan plaatst hij ze zelf wel. De relevante informatie over dit produkt zal toch wel op z'n website staan.
Stef@nie
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Stef@nie »

[quote="Angelique"]
Als meneer Haak zou willen dat zijn teksten hier op het forum komen te staan dan plaatst hij ze zelf wel. De relevante informatie over dit produkt zal toch wel op z'n website staan.
[/quote]

Heb je helemaal gelijk in. Maar daarin beantwoordde hij het een en ander waar hier over gepraat werd. Maar goed, men kan zelf googlen ;)
amiwoods
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door amiwoods »

[quote="Stef@nie"]
Heb je helemaal gelijk in. Maar daarin beantwoordde hij het een en ander waar hier over gepraat werd. Maar goed, men kan zelf googlen ;)
[/quote]

er wordt toestemming gevraagd om dit te mogen plaatsen aangezien het eigenlijk een persoonlijk mail bericht is gericht aan iemand van dat forum.
amiwoods
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door amiwoods »

[quote="Annemieke"]
Oh hhahahaa dat is hier een paar km. vandaan. Dan is het niet echt handig nog `1 erbij, dat had ie er wel ff bij kunnen vertellen...
[/quote]

hoe meer klanten hoe beter het is voor jullie allebei, je krijgt het dan namelijk via hen geleverd ;)
vraag hoe het precies zit en neem anders ook kontact op met dit verkooppunt.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

De regels: Versvleesvoerverkopers mogen naar de website van de producent verwijzen. Geen reclame voor versvleesvoer-verkooppunten.

En dus berichten verwijderd.
amiwoods
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door amiwoods »

verwijderd.
Laatst gewijzigd door amiwoods op ma 06 aug 2007, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="amiwoods"]

[/quote]

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 939.0.html

Laatste verandering 30 juli...

Negende regel van boven....haaksbarf.nl

8)
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

is het wel compleet, zoals bij CB, BiBi, Smuldier, etc  ?
of gaat dhr. Haak er maar vanuit, dat alle benodigde vitaminen, etc. in de samengevoegde ingredienten zitten ?
amiwoods
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door amiwoods »

[quote="Angelique"]
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 939.0.html

Laatste verandering 30 juli...

Negende regel van boven....haaksbarf.nl

8)
[/quote]

oeps sollie , had eerst moeten kijken voor de post :-X
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="amiwoods"]
oeps sollie , had eerst moeten kijken voor de post :-X
[/quote]

Is altijd handig ;D
anneke62
4-sterren
4-sterren

Bericht door anneke62 »

[quote="K@rin"]
is het wel compleet, zoals bij CB, BiBi, Smuldier, etc  ?
of gaat dhr. Haak er maar vanuit, dat alle benodigde vitaminen, etc. in de samengevoegde ingredienten zitten ?
[/quote]

De verschillende smaken zijn allemaal samengesteld volgens het Barf-principe qua percentages vlees,bot, groente e.d. Het enige is dat er maar één of twee soorten vlees in een rolletje zitten. Om het dus goed te kunnen geven moet je wel van alle soorten in huis halen en dit goed afwisselen. Anders eet je hond bijvoorbeeld alleen maar kip of geit of konijn. Per maaltijd geef ik dus een andere smaak.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

[quote="anneke62"]
De verschillende smaken zijn allemaal samengesteld volgens het Barf-principe qua percentages vlees,bot, groente e.d. Het enige is dat er maar één of twee soorten vlees in een rolletje zitten. Om het dus goed te kunnen geven moet je wel van alle soorten in huis halen en dit goed afwisselen. Anders eet je hond bijvoorbeeld alleen maar kip of geit of konijn. Per maaltijd geef ik dus een andere smaak.
[/quote]

Naar mijn beste weten is dat bij alle KVV's zo (ik vind dit een KVV en geen barf), in CB natuur zit kip, CB Lam dus ook maar 1 soort of maak ik nou een denk fout? Dat neemt niet weg dat ik ook afwissel qua smaken al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust ;)
roefus

Bericht door roefus »

[quote="Cindy de Wolf"]
Naar mijn beste weten is dat bij alle KVV's zo (ik vind dit een KVV en geen barf), in CB natuur zit kip, CB Lam dus ook maar 1 soort of maak ik nou een denk fout? Dat neemt niet weg dat ik ook afwissel qua smaken al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust ;)
[/quote]

Psies, is wat ik ook dacht. In andere kvv's zit ook niet meer dan 1 à 2 diersoorten per eenheid.
anneke62
4-sterren
4-sterren

Bericht door anneke62 »

[quote="Cindy de Wolf"]
[/quote]

Nee, jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk, ik zat nog half te suffen!!! ;) ;)

Plaats reactie