Haaks Barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Haaks Barf

amiwoods
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door amiwoods »

Haaksbarf is net zo compleet als alle andere soorten KVV.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="amiwoods"]
Haaksbarf is net zo compleet als alle andere soorten KVV.
[/quote]

Says who? Want ik ben dus wel zeer benieuwd naar of dit product geanalyseerd is en er dus een analyse van het product bestaat. Wat is bijv. Ca/F verhouding? Want sec gezien is dat met barfen niet interessant maar met een kvv wel. Te meer daar mensen wel eens zouden kunnen besluiten om juist maar 1 smaakje te geven. Dat zie je bij andere kvv's ook zo vaak. En te meer daar mensen dan toch (in tegenstelling tot echt barf) dag in dag uit hetzelfde prakje voeren.
Decibels

Bericht door Decibels »

[quote="Lizzy"]
Says who? Want ik ben dus wel zeer benieuwd naar of dit product geanalyseerd is en er dus een analyse van het product bestaat. Wat is bijv. Ca/F verhouding? Want sec gezien is dat met barfen niet interessant maar met een kvv wel. Te meer daar mensen wel eens zouden kunnen besluiten om juist maar 1 smaakje te geven. Dat zie je bij andere kvv's ook zo vaak. En te meer daar mensen dan toch (in tegenstelling tot echt barf) dag in dag uit hetzelfde prakje voeren.
[/quote]

ik heb een mailtje gestuurd en om een analyse gevraagd..;-)

ik had begrepen dat er nooit een exacte analyse van KVV kon zijn..altijd +/-?
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Er zijn 2 dingen die me aan dit alles irriteren.

Het ene is de naam Haaks Barf, want het is gemalen spul en dat heeft niets met Barf te maken.

Verder vraag ik me af wat de samenstelling is.
kvv staat voor compleet vers voer en dan moet je goed weten wat je geeft.
Wat is de samenstelling en is die constant?

Wat hij heel goed doet is zijn marketing, best een fraai ogende advertentie in de Onze Hond, paginagroot en in kleur.
Sennaruby
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sennaruby »

Op hun site staat dat ze qua samenstelling voor het grootste gedeelte vlees gebruiken:

Al deze superverse HAAKS BARF-varianten bevatten de volgende verhoudingen:
? 55% vlees ? 15 % bot ? 15% orgaan ? 15% groenten mix en kruiden

Dat klinkt op zich best goed, toch? Vooral omdat ik hier altijd lees dat de meeste KVV's voornamelijk orgaanvlees bevatten.

Groetjes,

Fieke
Breezer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Breezer »

Ik kreeg een berichtje dat ze dit bij ons op de hondenschool gaan verkopen. Nu geef ik Carnibest, maar zou best wel willen afwisselen met dit spul. Is dat een optie? Of is het niet verstandig?
Breezer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Breezer »

En is er ook iemand die de beschikking heeft over een prijslijst, want die kan ik namelijk nergens vinden.
anneke62
4-sterren
4-sterren

Bericht door anneke62 »

[quote="Breezer"]
En is er ook iemand die de beschikking heeft over een prijslijst, want die kan ik namelijk nergens vinden.
[/quote]
De prijzen staan vermeldt op hun site www.haaksbarf.nl. Ik denk dat het qua prijs te vergelijken valt met Carnibest.
Decibels

Bericht door Decibels »

[quote="Breezer"]
Ik kreeg een berichtje dat ze dit bij ons op de hondenschool gaan verkopen. Nu geef ik Carnibest, maar zou best wel willen afwisselen met dit spul. Is dat een optie? Of is het niet verstandig?
[/quote]

hoezo niet verstandig? Het grootste deel van de kvv die ik geef is AHV, maar daarbij krijgen ze regelmatig Duck, energique, prins, etc, omdat ik denk dat afwisseling goed is...de ene fabrikant zal er meer van dit ingooien en de ander meer van dát..
Anita*
4-sterren
4-sterren

Bericht door Anita* »

Tuurlijk is afwisselen goed, ik geef Bibi/barf maar ik geef ook wel smuldier of rodie.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Ik ben wel nieuwsgierig en kleine verpakkingen zijn altijd handig. Ik heb het dan ook besteld en het wordt maandag geleverd. Ik zal het wel laten weten wat mijn mening erover is. Op zich lijkt het me prima spul en een leuke variatie op het KVV aanbod met zijn geit, vis en wildvariant. Dat hebben de andere kvv merken niet. Vind het echter qua prijs wel flink aan de hoge kant, zelfs in de grootverbruiksprijs is het bijna net zo duur als cb in de normale prijs. Ik zal het dan ook zeker niet fulltime gaan voeren, buiten het feit dat een gedeelte van mijn honden barfen, dat gaat mijn portomonnee te boven, simpel. Maar om eens een visvariant te geven ofzo is altijsd handig als je een hond hebt die geen barfer is. ;) Daarnaast vonden ze bij mij de mixen die hij destijds via zijn winkel verkocht ook heerlijk en ze hebben er nooit wat van gekregen.
Liinaa
1-ster
1-ster

Bericht door Liinaa »

[quote="Cindy de Wolf"]Op zich lijkt het me prima spul en een leuke variatie op het KVV aanbod met zijn geit, vis en wildvariant. Dat hebben de andere kvv merken niet.
[/quote]

Bandit heeft ook geit-, vis- en wildmix.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Liinaa"]
[/quote]

Ze vind deze kvv al aan de prijzige kant......
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

[quote="Liinaa"]
[/quote]

Bandit heeft een geit en wildmix en geen vismix, ze hebben alleen een vismix voor de kat.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

[quote="Angelique"]
Ze vind deze kvv al aan de prijzige kant......
[/quote]

Wat is dat nou...... >:( zo van dat mens is niet goed wijs ofzo. Ik heb hier wel aardig wat monden te voeden, ook nog naast de honden!. Er gaan behoorlijk wat kg bij mij per week doorheen en ja dan vind ik deze KVV duur, een van de duurste. En om nou deze kvv te vergelijken met Bandit dat klopt al helemaal niet want Bandit is Biologisch en dan vergelijk je appels met peren.

Plaats reactie