Moeilijke ontlasting

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Moeilijke ontlasting

Magic
4-sterren
4-sterren

Bericht door Magic »

Ik heb de light natuur versie van Carnibest geprobeerd en had dezelfde problemen met mijn hond en soms over geven er bij.
Carnibest Lam en rijst gaat wel goed !

Ik geef nu Energiquenr.4 met af wisselend Carnibest Lam en rijst.
doggies
1-ster
1-ster

Bericht door doggies »

als ons teefje een keer watte harde stoelgang heeft met carnibest (gebeurt heel af en toe) geef ik haar gewoon een rauw eitje of een kauwoor, dingen die de boel wat versnellen dus  ;)
Dami
3-sterren
3-sterren

Bericht door Dami »

Bij Tara is dit dus iedere dag dat ze Carnibest eet, dat is t m juist, en het is eigenlijk gewoon de bedoeling dat ze kvv krijgt zonder dat ik er iets bij moet geven om goede ontlasting te krijgen(niet dat ik dat niet wil doen hoor, maar ik heb liever dat ze het gewoon goed doet op wat ze krijgt). Dus heb ze net weer AHV gegeven. Dan maar geen Carnibest meer voor Tara. Noah kan er wel goed tegen gelukkig. Kan nog altijd de Bibi weer een keer proberen, word dat niks dan blijft ze op AHV, want dat gaat helemaal goed, maar ik geef zelf liever een kvv met botten erin ipv calciumsupplement, maar als dat niet gaat jammer dan!

Plaats reactie