jammer dat ze er niet bij vertellen dat je die uitgroei moet bijhouden
Serieus, Sunday kijkt dan echt zo van: Oh lekker, krijg ik óók nog kaas (terwijl ik ondertussen zijn bot af pak oh was een sadistisch kreng ben ik toch)
Bijvoorbeeld een border collie.
Ik heb gisteren voor het eerst een kippevleugel gegeven, helemaal tot moes geslagen met een hamer en vastgehouden terwijl hij aan het eten was. Hij begon enthousiast te eten tot hij op een stukje bot kauwde. Ieks, wat is dat? Na wat aanmoeding at hij verder. Het eerste stukje ging er goed in. Bij het tweede stukje begon hij vreemd te doen met zijn tong en kokhalsbewegingen te maken. Zat er dus een stukje bot tussen zijn kiezen. Ik heb de rest van de kippevleugel eens nader bekeken en zag dat de botjes hele scherpe punten hadden. Ik kreeg meteen visioenen van een geperforeerde darm. Ik heb de botjes eruit gepulkt en de rest van het vlees aan de hond gegeven. Kortom, ik durf het dus ook niet, hoeveel ribben anderen ook aan de hond geven.
als ik het goed heb.....de botten van Corine zou je kunnen kopen bij de gene waar je de Carnibest kunt kopen, die moet ze dan wel ook hebben gekocht bij Corine natuurlijk. snap je?
Netty schreef:
als ik het goed heb.....de botten van Corine zou je kunnen kopen bij de gene waar je de Carnibest kunt kopen, die moet ze dan wel ook hebben gekocht bij Corine natuurlijk. snap je?