Mijn dierenarts heeft mij juist deze pipeten aanbevolen. Zij is tegen die chemische middelen, maar snapt wel dat het soms niet anders kan. Zij raad dan overigens wel Advantage aan.
Ik heb de pipetjes van 'best for your friend' aan de dieren gegeven en ze reageren er tot nu toe goed op. Het ruikt ontzettend sterk, maar wel lekker niet chemisch ofzo. Of het werkt is natuurlijke een tweede, maar nu wil ik het ook meer preventief gaan gebruiken ik denk namelijk dat als je al vlooien hebt je het hiermee niet weg krijgt.
Ook heb ik sterk het vermoeden gekregen dat Quincy slecht reageert op Advantage. Hij is namelijk de afgelopen weken erg suf geweest en vanaf het moment dat het spul is uitgewerkt zie ik hem met de dag fitter worden, ook dronk ie de afgelopen weken meer uit de vijver. Het zal niet de eerst keer zijn bij hem, twee jaar geleden had ie ook een medicijn voor zijn oren gekregen waar die de 1ste keer suf van werd en de tweede keer ziek.
Ook de kruidenplanten in de tuin doen hun werk, we hebben ineens bezoek van allemaal vlinders, erg leuk
Groetjes Anita