Ongelukje Fedor
Moderator: Lizzy
Re: Ongelukje Fedor
sterkte vandaag en een dikke knuf voor de stoere Fedor
-
Sennaruby
- 5-sterren

- Contacteer:
Arme Fedor..... Een ongeluk zit zeker in een klein hoekje zeg 
Ik wil jullie veel beterschap wensen en ik wil ook nog even kwijt dat ik hem echt PRACHTIG vindt, zelfs met pyama aan
Groetjes,
Fieke
Ik wil jullie veel beterschap wensen en ik wil ook nog even kwijt dat ik hem echt PRACHTIG vindt, zelfs met pyama aan
Groetjes,
Fieke
he gets, wat naar nou dat je het idee hebt dat het niet lekker zit.
Hopelijk kunnen ze je in Wilmoord er een goed antwoord op geven
Hopelijk kunnen ze je in Wilmoord er een goed antwoord op geven
Ik hoop bij Pauline straks goede berichten te lezen!

??? ??? Bij Pauline? Van J&J? (vermoed dat ik het antwoord wel in de bar kan lezenIne schreef: Ik hoop bij Pauline straks goede berichten te lezen!![]()
![]()
En je kunt idd een goed bericht lezen! Met Fedor's poot gaat het heel goed. De DA was zeer tevreden, hij heeft ook met eigen ogen gezien hoe 'raar' Fedor soms doet, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Waarschijnlijk komt dat doordat z'n spieren en zenuwen ook een optater hebben gehad.
De DA heeft gevoeld, getrokken, geduwt en geknepen aan en in Fedor's poot en Fedor gaf geen sjoege, vond alles best. Het heftige hijgen wat hij de hele dag door deed komt dus niet door pijn, da's al heel fijn om te weten.
Het maffe is dat Fedor vandaag heel rustig is, niks geen overmatig gehijg. En hij probeert ook niet meer constant aan zijn poot te likken en te bijten. We gaan dus de goed kant op!
Nitus schreef: ??? ??? Bij Pauline? Van J&J? (vermoed dat ik het antwoord wel in de bar kan lezen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor.)
En je kunt idd een goed bericht lezen! Met Fedor's poot gaat het heel goed. De DA was zeer tevreden, hij heeft ook met eigen ogen gezien hoe 'raar' Fedor soms doet, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Waarschijnlijk komt dat doordat z'n spieren en zenuwen ook een optater hebben gehad.
De DA heeft gevoeld, getrokken, geduwt en geknepen aan en in Fedor's poot en Fedor gaf geen sjoege, vond alles best. Het heftige hijgen wat hij de hele dag door deed komt dus niet door pijn, da's al heel fijn om te weten.
Het maffe is dat Fedor vandaag heel rustig is, niks geen overmatig gehijg. En hij probeert ook niet meer constant aan zijn poot te likken en te bijten. We gaan dus de goed kant op!
Zo dat zijn idd goede berichten ja,gefeliciteerd hoor meis
Ja we zitten bij pauline,slapen daar een nachtje omdat we morgen een wedstrijd hebben in Borculo en we dan niet zo vroeg van huis hoeven en nog 2 1/2 uur hoeven te rijden 8)
Pffffffff, fijne berichten!!

Ah, op die fietsmargreet schreef:
Zo dat zijn idd goede berichten ja,gefeliciteerd hoor meis
Ja we zitten bij pauline,slapen daar een nachtje omdat we morgen een wedstrijd hebben in Borculo en we dan niet zo vroeg van huis hoeven en nog 2 1/2 uur hoeven te rijden 8)
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een goede berichten over Fedor.
Ik duim dat het herstel spoedig zal blijven verlopen.
Nog een dikke knuffel!
Ik duim dat het herstel spoedig zal blijven verlopen.
Nog een dikke knuffel!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fijn dat het de goede kant op gaat!! 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
lees dit nu pas(vakantie), wat een toestand maar gelukkig dat het weer de goede kant op gaat met de knul!!!!
ellen
ellen
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Fjieuw, fijn dat het goed gaat met Fedor!
In het begin kan het gips vervelend strak zitten doordat de breuk nog gezwollen is; later slinkt de boel en dan zit het gelijk veel beter. Misschien dat dat verklaart waarom hij in het begin zo zat te hijgen en probeerde te knagen.
In het begin kan het gips vervelend strak zitten doordat de breuk nog gezwollen is; later slinkt de boel en dan zit het gelijk veel beter. Misschien dat dat verklaart waarom hij in het begin zo zat te hijgen en probeerde te knagen.
Fedor zat niet in het gipsKruimel schreef: Fjieuw, fijn dat het goed gaat met Fedor!
Vandaag zijn de krammen eruit gehaald!! Een hele opluchting voor zowel Fedor als ons. Hier een fotootje van zijn poot:
(Klik op de foto voor vergroting)Fedor loopt al bijna weer normaal, we zijn de wandeltijd aan het opvoeren, zitten nu al op 5x per dag een half uur. Hij gebruikt zijn poot goed, maar ontziet hem wel als hij zich omdraait of in de auto springt
En als afsluiting nog een mooie portretfoto die ik vandaag gemaakt heb van onze knappe vent 8):

- Charlie Angel
- Moderator
Fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met Fedor.
De wond ziet er netjes uit zeg, maar wel groot.
En die 7 weken aan de lijn, dat is ff doorbijten ja.
Als alles daarna maar weer goed gaat, dan weet je waar je het voor gedaan hebt.
Dikke knuffel voor jullie.
De wond ziet er netjes uit zeg, maar wel groot.
En die 7 weken aan de lijn, dat is ff doorbijten ja.
Als alles daarna maar weer goed gaat, dan weet je waar je het voor gedaan hebt.
Dikke knuffel voor jullie.
Ik vind dat z'n poot er mooi uit ziet hoor,geneest goed zo te zien!
En dan z'n prachtige koppie...ahhhh...om te

En dan z'n prachtige koppie...ahhhh...om te