Een litertje of 800 buiten de grote Amerikaan met aparte vriesruimte(voor onszelf) die dus ook vaak vol ligt met hondeneten
Vriezer
Moderator: Lizzy
Re: Vriezer
-
mirjam_dc
800 liter
Jemig, maar ja, jouw honden zijn waarschijnlijk ook wel 8 maal zwaarder dan mijn Duco (per stuk
) Dus wat dat betreft is het allemaal weer in verhouding!
Zolang Jaco er niets uitpakt welNynke F schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemachtig !!!! En kan je dan nog wel terugvinden wat je zoekt ?????
Heb in 1 vriezer alleen rundvlees,runderpens,runderhart,runderstrotten.
De andere alle overige soorten waarbij alles een vast plekje heeft links en rechts met de nodige zakken en dozen.
Laatst gewijzigd door tieneke op wo 29 aug 2007, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Jij hebt dan zeker geen IC in de buurt ? 
En wij moeten hier een paar honderd km rijden voor het rundvlees,dus ligt er nu een flinke voorraad.mirjam_dc schreef: 800 literJemig, maar ja, jouw honden zijn waarschijnlijk ook wel 8 maal zwaarder dan mijn Duco (per stuk
) Dus wat dat betreft is het allemaal weer in verhouding!
Net voor de winter slaan we weer stevig in zodat we niet op pad hoeven,de winter begint hier vaak half november met sneeuw die tot eind maart of half april blijft liggen.
Nee,dat is echt jammer.Nynke F schreef: Jij hebt dan zeker geen IC in de buurt ?
Het lamsvlees dat ik hier bij de Makro koop komt uit Nieuw-Zeeland,is hier haast niet te krijgen.
Kon wel biologische halve lammeren kopen maar wij eten zelf haast geen vlees.
Moest ze zelf hakken en portioneren,nah ik sla wel even over.
-
Tamara*
- 3-sterren

- Contacteer:
800tieneke schreef: Een litertje of 800buiten de grote Amerikaan met aparte vriesruimte(voor onszelf) die dus ook vaak vol ligt met hondeneten
![]()
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Wij hebben 1 kist van ruim 650liter, 1 kist van 400liter en 2 kasten van grofweg 200liter per stuk. En net als bij Tieneke moet ook onze Amerikaanse koel/vrieskast weleens uitkomst bieden 
Allemachtig Cindy, je bent baas boven baas !!

-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Denk dat dat wel mee zal vallen. Volgens mij heeft Lizzy ongeveer hetzelfde staan. Vergeet niet dat er hier 7 middelgrote (28-35kg), 2 kleinere honden (8 en 20kg) en 3 katten van eten en dan is het economischer als je overal de grootverbuiksprijzen kan betalen.Nynke F schreef: Allemachtig Cindy, je bent baas boven baas !!![]()
![]()
![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Der staat nergens dat dat 1 vriezer isTamara* schreef: 800zo das een flinke vriezer dan
![]()
Wij hebben een manshoge vriezer voor de honden (ca 280 l), een 280 liter vrieskist voor de CB van de katten en wat bottenwerk voor de honden en dan hebben we nog een tafelmodel vriezertje (90l) staan waar we ooit mee begonnen zijn. Die is nu leeg, maar als Herby volgende week geweest is dan zet ik hem weer aan.
Voor onszelf een koelvries combi in de keuken, maar daar ligt niets voor de honden of katten in.
Wij hebben 6 katten van totaal 40 kg en 2 honden van ieder 22 kg.
Voor onszelf een koelvries combi in de keuken, maar daar ligt niets voor de honden of katten in.
Wij hebben 6 katten van totaal 40 kg en 2 honden van ieder 22 kg.
Dat klopt, ik heb ongeveer 350 kilo hond ( 7 x 50 ongeveer) en gebruik 8 kilo vlees en botten per dag. Door groot in te kopen kun je juist voordelig. Komend weekend komt er ongeveer 50 kilo zalmkoppen voor een zeer klein bedrag, een aanbod die ik gewoon niet kon afslaan, daarom maar weer een extra vriezer aangezet. Wat vriesruimte betreft denk ik dat ik de 1000 liter passeerCindy de Wolf schreef: Denk dat dat wel mee zal vallen. Volgens mij heeft Lizzy ongeveer hetzelfde staan. Vergeet niet dat er hier 7 middelgrote (28-35kg), 2 kleinere honden (8 en 20kg) en 3 katten van eten en dan is het economischer als je overal de grootverbuiksprijzen kan betalen.
-
Tamara*
- 3-sterren

- Contacteer:
1000? 
Tja je hebt altijd baas boven baas he
Tja je hebt altijd baas boven baas he
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is voor mij een beetje het probleem waarom ik niet aan echt vers kan beginnen...
Wij hebben alleen zo'n vriesvakje van een koelkast en mijn moeder wil geen aparte vriezer kopen. Helaas.
Wij hebben alleen zo'n vriesvakje van een koelkast en mijn moeder wil geen aparte vriezer kopen. Helaas.