Spoed! Gestoken

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Spoed! Gestoken

Mieuw
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Re: Spoed! Gestoken

Bericht door Mieuw »

Bianca_Storm schreef: ik heb het met al mijn katten gehad (te grazen genomen in hun poten) en recent nog met Storm (te grazen genomen op zijn neus). Ik heb nu standaard het homeopatische middel "Apis Mellifica"  thuis. Dit is effectief tegen allergische reacties en zwellingen.
Het werkt zeer snel ik vind het een erg veilig idee inderdaad. Je kunt het ook zelf  gebruiken. Ik draag het ook in mijn heuptasje bij me nu het bijen en wespentijd is.
Dat is een goede tip zeg!
Evelyn schreef: Gelukkig is het goed afgelopen.

Yindra was vorig weekend gestoken door een wesp, in haar neus. Mijn man was erbij en had de angel er direct uitgehaald. Ik heb daarna op de plek gezogen (wist niet of er gif uitgezogen moest worden :-[, maar voor de zekerheid maar gedaan). We hebben het in de gaten gehouden, maar gelukkig gebeurde er niets, het werd gelukkig ook niet dik en blijkbaar deed het ook geen pijn.

Als die van mij IN de mond zouden worden geprikt, dan zou ik wel voor de zekerheid naar de da gaan, voordat ze een grote bult in de mond krijgen waardoor ze geen adem kunnen halen...
Ik ben blij dat het bij Yindra ook goed is afgelopen.
Ik zou trouwens ook geen risico nemen als ze ín de mond (of nog erger, keel) gestoken worden. Maar als het gewoon uitwendig is zou ik het ook even aankijken, en afhankelijk van of ze suf, of koortsig, of zo worden de DA inschakelen.
Plaats reactie