ja die ja, en een keramisch aanzetstaal uit dezelfde serie.
het aanzetstaal erbij is wel aan te bevelen, want de hakbijl wordt wel eens bot.
aan de bijl zit ook een handig gaatje om op te hangen, maar die van mij woont in de lade.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
ja die ja, en een keramisch aanzetstaal uit dezelfde serie.

Annicha schreef: mijn katten eten trouwens wel konijnenkop. Ze vinden het zelfs erg lekker. Na het eten blijven er hooguit wat tandjes liggen de rest is gewoon weg.
Bij gebrek aan hamer, bijl en dergelijke, ( foutje laten liggen op de camping) heb ik vandaag de parelhoen in plastic tassen gedaan en ben er maar op gaan springen. Daarna kon ik er met de keukenschaar wel doorkomen.
groetjes Ingeborg
De prijs is ook niet onplezierig
Ik heb het bijltje nog niet gekochtLoeka schreef: Hoi,
Is het nog gelukt met dat konijn in stukken hakken?

als ik de ikea-vleeshakker hanteer, hoef ik amper te ontdooien. en ik heb weinig kracht in mn armpjes, dus het zal jou ook wel lukkenMieuw schreef: Ik heb het bijltje nog niet gekocht![]()
Overigens zit ik tegen die tijd wel met een ander practisch probleem, want op dit moment ligt het complete konijnenlijf ingevroren in de vriezer. Ik vermoed dat als ik het door wil hakken ik het eerst zal moeten laten ontdooien. Maar goed, eigenlijk kan ik het daarna dus niet nog een keer invriezen... Of wel?
En mogen m'n katten de complete inhoud van zo'n konijn, of zijn er nog bepaalde organen die ik er beter uit kan halen?
Jakkiekoekje schreef: ophangen aan zn hoofd/oortjes. sneetje onder zn oortjes aan de achterkant, en dan zn vel eraf stropen. vergt wel wat kracht.
Het goeie nieuws is, dat het konijntje al 'naakt' is.koekje schreef: maar het konijntje leeft niet meer hoor.
verstand op nul en gaan met de banaan.
(of gewoon aan iemand anders vragen)