Hoe serveer jij de maaltijd?
Moderator: Lizzy
Re: Hoe serveer jij de maaltijd?
Ik heb RVS bakken met een antisliprand eronder. Daar krijgen ze alles in geserveerd (het zijn hele grote bakken), op hun rubber matje. Bakken worden na elke maaltijd met de hand afgewassen.
-
Decibels
Ik gebruik hier 26 RVS bakjes per dag...dus eh....niks met de hand...alles gaat de vaatwasser in...Maar ik heb er geen pootjes op...;-)
-
bas rouge
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze krijgen hun eten of gewoon los of in rvs bakken, ligt er aan waar ik ben en wat ze te eten krijgen.
Hier gaan de zalmkoppen, geiteribben, lamsribben en kippenvleugels vanuit de losse pols de tuin in. De rest wordt keurig in de RVS bakken geserveerd die daarna met de hand worden afgewassen.
altijd in een plastic bakje, wat daarna netjes de vaatwasser ingaat. Rakker kiept het bakje wel om, om het bottenwerk er uit te halen.
de bibi gaat in de rvs bakken en de pens, ribben, hele kippen, kalfstarten etc etc die gaan los de tuin in en bij Pim de pens en andere vleeslappen in stukkies, omdat hij anders te veel ineens naar binnen slikt. owwja de kipnekken gaan ook in de rvs bak.
-
roefus
In twee stevige porseleinen bakken.
Deze worden met de hand afgewassen.
Deze worden met de hand afgewassen.
Elk heeft zijn eigen grote aardewerken bak en die gaan gewoon bij de (hand)afwas. Pike een ronde met botjes en pootjes op de rand en Armagnac heeft een vierkante (is eigenlijk een ovenschaal).
- Inge en Bono
- 5-sterren

alles gaat in rvs bakken op een afwasbaar kleed. Soms wordt er wat uitgehaald en op 't kleed verorberd... Vooral Sem heeft daar een handje (bekkie) van.
Alleen Sem krijgt d'r pens op 't balkon op 't afwasbare kleed; kan ze lekker scheuren.
Bono moest en zou z'n vis op een krant eten
voorheen; daar is ie nu overheen 'gegroeid' en die gaat nou ook gewoon in de bak
Bakken worden na elke maaltijd afgewassen.
Alleen Sem krijgt d'r pens op 't balkon op 't afwasbare kleed; kan ze lekker scheuren.
Bono moest en zou z'n vis op een krant eten
Bakken worden na elke maaltijd afgewassen.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Methode Tieneke, behalve kleine frutseldingetjes als kippennekken, en de groentemixen. Die gaan in de RVS bakken, die af en toe eens een heet sopje krijgen. Ze staan eigenlijk permanent buiten dus de rubberen anti-slip randen zijn aardig verteerd 
Alles gaat hier in de rvs bakken behalven de zalmkoppen die gaan echt naar buiten, de eende en kippe nekken gaan nog steeds uit het handje anders is het hap slik weg, en de bakken worden met de hand af gewassen (heb namlijk geen afwasmachine)

-
Boefke
Soms uit de hand, anders uit glazen bakken, die was ik soms af 8) (nee hoor, best wel vaak, vaker dan mijn eigen bak
)
-
judith1967
- 5-sterren

Uit rvs bakken,de meeste kauw spul gooit ie wel uit zijn bak op het fleecekleed in zijn bench,dus 1 x per wek gaat zijn fleeplaid de wasmachine in.
De bakken was ik daarna af met de hand
De bakken was ik daarna af met de hand
In een rvs bak. Die ik eigenlijk zelden afwas 
Die wordt nl dusdanig schoon gelikt dat daar geen eer aan te behalen valt. 8)
Zo af en toe gaat hij wel een keer in de vaatwasser, als er plek over is.
Die wordt nl dusdanig schoon gelikt dat daar geen eer aan te behalen valt. 8)
Zo af en toe gaat hij wel een keer in de vaatwasser, als er plek over is.
- Pauline
- 5-sterren

Buiten op de grond, op een bord (waar wij ook van eten), op een deksel van de bak waarin het ontdooit, zo van de tafel (zoals vanmiddag toen ik pens had gehaald), of rechtstreeks uit de zak (als Joep de kans krijgt......
).