Ik heb AHV een E-Mail gestuurd hoe het komt dat de prijsverschillen zo groot zijn?? en dat ik graag voor 25 Euro per doos geleverd wil krijgen en dat met een redelijke afstand het ook nog wel zelf wil gaan halen.
Ik laat jullie wel weten wat het antwoord is.
Vergelijkend warenonderzoek
Moderator: eelke
Re: Vergelijkend warenonderzoek
De prijs is op dit moment 25,50 euro per doos van 15 kilo vleespens compleet, en dat is als je het zelf op gaat halen in Breda bij de groothandel zelf. Hoe meer dozen je afneemt hoe goedkoper het wordt, maar wat daar de prijzen dan van zijn weet ik zo niet.
Re: Vergelijkend warenonderzoek
Ik heb mail verkeer gehad met AHV Breda, maar schiet er niet veel mee op in de regio waar ik woon ben ik afhankelijk van de duren prijzen, hun hebben met die mw een afspraak gemaakt dat ze niet in de regio waar zij woont leveren dus dat is in Zuid-holland Zoeterwoude dan blijft voor mij Rotterdam of Schiedam over en dat ligt aardig uit de slinger, wat de prijzen van Rotterdam en Schiedam zijn weet ik niet.
Ik heb AHV gezegd dat ik die twee dozen die ik in Zoeterwoude besteld heb ook gelijk de laatste zijn want dat ik 6,50 meer voor een doos wel een veel vond, hij kon mij ook niet vertellen waar dat grote prijsverschil vandaan kwam.
Dus ik ga nu naar een andere leverancier op zoek die mij wel voor een schappelijke prijs iets wil leveren.
Ik heb AHV gezegd dat ik die twee dozen die ik in Zoeterwoude besteld heb ook gelijk de laatste zijn want dat ik 6,50 meer voor een doos wel een veel vond, hij kon mij ook niet vertellen waar dat grote prijsverschil vandaan kwam.
Dus ik ga nu naar een andere leverancier op zoek die mij wel voor een schappelijke prijs iets wil leveren.