Spuitpoep bij overgang naar CB

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Spuitpoep bij overgang naar CB

keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

[quote="kay77"]
;D

Maar goed, Kay heeft weer nette vaste drollen, dus ik heb mijn dansje vanochtend weer gedaan toen ik de drol zag !  :D

[/quote]

Dit bedoel ik dus!
Karin.K
1-ster
1-ster

Bericht door Karin.K »

Aaargggh Lizzy, kots van dronken jongeren hahaha zit hier net te eten en ga hier helemaal over mijn nek nu ;D ;D ;D
En dan heb je het even niet gezien en krijgt later een liefdevolle lik over je gezicht. :o

Fijn dat het weer goed gaat met Kay.
Ik had dat ook hier met mijn topic. Al die verschillende verhalen, van de andere kant kwamen veel dingen ook weer op het zelfde neer en heb er veel uit kunnen halen.

Nu ik nog..... Ik heb hier alweer Carnibest voer in de vriezer liggen. Maar Sheila is 6 dagen hevig aan de diaree geweest, antibiotica gekregen omdat er irritatie was ontstaan in haar darmen daardoor (bloed bij de ontlasting) dus ik ben een beetje huiverig geworden.
Wat heel gek is, ze eet de brokken zoals nooit tevoren. Het lijkt wel of ze er heel blij mee is nu. Voor de Carnibest was ze er niet zo dol meer op.
Maar goed ik weet beter, en ga haar toch langzaam weer overzetten.
En met alle tips van jullie hier moet het gaan goedkomen! 
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

[quote="kay77"]
;D zo zie je maar hoeveel verschillende antwoorden je kan krijgen van meerdere mensen !

Het is wat 202spots  (sorry ken geen naam, haha) zegt... iedereen doet denk ik wat voor hem/haar het makkelijkste is !
Ergens moet ik wel lachen om al die tegenstrijdige verhalen, aan de andere kant denk ik ook wel eens van "pfffff hoe weet een beginneling nou of hij/zij het wel of niet goed doet!"

Maar goed, Kay heeft weer nette vaste drollen, dus ik heb mijn dansje vanochtend weer gedaan toen ik de drol zag !  :D

[/quote]

Het vers-syndroom! Poepkijken dus  ;D ;D ;D er wordt hier wat afgediscussieerd over poep  ;D ;D ;D

Mijn honden zijn dol op herbivorenpoep, ze vullen hun dieet graag aan met verse paardenmest, van eigen paarden, dat wel, en kippenmest van eigen kipjes gaat er ook goed in, evenals konijnenkeutels (dropjes!). Gelukkig eten ze geen mensen- of hondenpoep  :-X :-X
Wel heel hoog op de favorietenlijst staat heel erg oud dood beest  :P :P
Ik had kippennekken voor de katten ontdooid, in een emmer met deksel, dat laat ik normaal de nacht over staan en dan is het goed ontdooid en opgewarmd voor de pluiskoppen. Ware het niet dat ik het vergeten was  :-[ een dag of 5 later ontdekte ik de emmer weer  :-X :-X de honden waren helemaal in de gloria  ;D ;D
Geen diarree trouwens, nergens last van.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Jongens, meisjes, wat een gore verhalen  :o :o :o :o :o                            ;)

Ik laat de Carnibest ontdooien in de verpakking in een bakje water, nu buiten, omdat het al goed koud is buiten, dan is het op temperatuur als ze het eten.
Als het uit de koelkast komt als ze het krijgen, doe ik het in hun etensbakjes en laat het ongeveer 10 mnuten onafgedekt staan. Ze hebben hier nooit diarree ::) ::) ::) Nu krijgen ze ook maar ongeveer 130 gram per hond per keer, dus dat komt makkelijker op temperatuur dan een brok van 3-4-5 ons.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

[quote="Kruimel"]

Het vers-syndroom! Poepkijken dus  ;D ;D ;D er wordt hier wat afgediscussieerd over poep  ;D ;D ;D

[/quote]
Ik ben wat door de bosjes gekropen om drollen te bestuderen  :P ;D, verdikkeme waar ligt het nou?? Brokkenpoep ruikte je al van verre  :-X of je zag de dampen opstijgen - dat heb je niet met barfdrolletjes.  En dan ben je met zo'n bosjespoeper als barfer toch wel in het nadeel. Maar nu doe ik dat echt niet meer ik weet dat het gewoon goed is  8)

Plaats reactie