Moeilijke eter?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Moeilijke eter?

onehorse
1-ster
1-ster

Bericht door onehorse »

Begin deze week accepteerde Reba ineens de Canis Naturalis kippennekjes niet; hup, terug in de vriezer!
Vanmorgen opnieuw aangeboden, maar nee hoor! Dan maar eens proberen met kokend water erover, afgieten ....... en ja hoor ........ binnen "no time" waren ze weg! Hoera, 1-0 voor mij! ;D
Ik maak zelf nogal eens een maaltijdsoep bijvoorbeeld "goed gevulde ossenstaartsoep", een recept dat te vinden is op de website van AH. (lekker makkelijk voor de zondag) :P
Daarvan bewaar ik een beetje in de koelkast c/q porties in de vriezer, zodat ze in noodgevallen (als wij bijv. alleen brood eten) één à twee eetlepels over haar Carnibest Lam/Rijst krijgt.....
Bedankt lieve mensen voor al die bruikbare tips voor moeilijke eters!! ;)
onehorse
1-ster
1-ster

Bericht door onehorse »

Ik heb eigenlijk even een vraag aan de baasjes c/q vrouwtjes van de "moeilijke eters"!
Zijn de betreffende honden (en daarmee bedoel ik de teven) op de leeftijd van iets meer dan een jaar gecastreerd?
d.w.z. baarmoeder EN eierstokken weggehaald? (want dat noemt men n.l. ook castreren)
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Hoi,

Ook namens mij bedankt voor alle bovenstaande tips want ik heb ook zo'n "zeikerd" met eten nml een schapendoes reu van 3,5 jaar. Sinds ik fytomix van bibi door z'n eten doe gaat hij weer wat beter eten en kan nu ook met bovenstaande tips aan de gang

groetjes connie
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

onehorse schreef: Ik heb eigenlijk even een vraag aan de baasjes c/q vrouwtjes van de "moeilijke eters"!
Zijn de betreffende honden (en daarmee bedoel ik de teven) op de leeftijd van iets meer dan een jaar gecastreerd?
d.w.z. baarmoeder EN eierstokken weggehaald? (want dat noemt men n.l. ook castreren)
Nul reacties tot zo ver. Misschien moet je er een leuk polletje van maken!

Plaats reactie