Brian heeft een hart- en nierprobleem - update
Moderator: Lizzy
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Brian heeft een hart- en nierprobleem - update
mooie foto's hoor, wat een jaap zeg, hoe is het nu met Brian?
- Angelique
- 5-sterren

Halleluja
wat een nier...pfff wat zal die in de weg gezeten hebben.
Ben ook benieuwd hoe het nu met hem is.
Ben ook benieuwd hoe het nu met hem is.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje wat een foto's.
ik hoop dat alles goed gaat?
ik hoop dat alles goed gaat?
allemachtig ik lees dit nu pas en schrik me rot , meid wat een tijd hebben jullie gehad zeg ! ik hoop dat Brian lekker opknapt verder en minstens 15 jaar gaat worden dat heeft hij wel verdiend na dit enorme gevecht 
Allemachtig
! Sjeetje, wat een foto's joh! Wat een joekel van een nier. Hoe is het nu met hem?
Goeimorgen was nogal een aardige ingreep zeg! 
Mooie foto van je ventje
wat zijn het toch imposante honden he?
Hoop dat hij lekker opknapt na deze operatie.
Mooie foto van je ventje
Hoop dat hij lekker opknapt na deze operatie.
-
Antonia
- 5-sterren

Allereerst mijn excuses voor de in eerste instantie veel te grote foto's. Dit was voor mij voor het eerst dat al mijn geexperimenteer met het plaatsen van foto's lukte, maar ik schrok zelf een beetje van het formaat
.
Op dit moment gaat het best goed met Brian. Hij eet met smaak en begint weer een beetje op gewicht te komen. Het is hem wel aan te zien dat er een enorme aanslag op zijn lijf en conditie is gedaan. Zijn huid en vacht zien er op dit moment niet uit. Maar dat komt allemaal wel weer, het heeft gewoon de tijd nodig.
Ik zie hem weer genieten van het leven, hij heeft belangstelling voor Enya, mijn teefje, en gaat in op haar uitdaging om te spelen. Brian wordt soms zelfs wat ondeugend, hij kan weer hond zijn in plaats van een kasplantje!
De foto in het onderschrift is dus Brian. En ja, mijn bink is imposant en indrukwekkend, in meerdere betekenissen van het woord.
Op dit moment gaat het best goed met Brian. Hij eet met smaak en begint weer een beetje op gewicht te komen. Het is hem wel aan te zien dat er een enorme aanslag op zijn lijf en conditie is gedaan. Zijn huid en vacht zien er op dit moment niet uit. Maar dat komt allemaal wel weer, het heeft gewoon de tijd nodig.
Ik zie hem weer genieten van het leven, hij heeft belangstelling voor Enya, mijn teefje, en gaat in op haar uitdaging om te spelen. Brian wordt soms zelfs wat ondeugend, hij kan weer hond zijn in plaats van een kasplantje!
De foto in het onderschrift is dus Brian. En ja, mijn bink is imposant en indrukwekkend, in meerdere betekenissen van het woord.
Laatst gewijzigd door Antonia op do 27 sep 2007, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
het is een schoonheid dat is hij 
Wat fijn dat hij zo gigantisch opknapt na deze zware ingreep.
Geniet maar lekker van je ventje nu hij weer lekker in zijn vel zit
En als hij weer lekker met smaak eet gewoon de vettere soorten zoals lam/eend/zalm etc geven
Geniet maar lekker van je ventje nu hij weer lekker in zijn vel zit
En als hij weer lekker met smaak eet gewoon de vettere soorten zoals lam/eend/zalm etc geven
-
roefus
Wat leuk dat Brian weer wil spelen en ondeugend wordt 
Ik denk dat jou dat toch ook erg goed doet
En yep, een imposante mooie hond
Ik denk dat jou dat toch ook erg goed doet
En yep, een imposante mooie hond
-
Femke
- 5-sterren

Tjonge dat was echt niet niks, ik wist niet wat ik zag op de foto's. Hadden ze dit al wel eens eerder meegemaakt?
Heel veel sterkte, ik hoop dat je ventje langzaam maar beter opknapt.....

Heel veel sterkte, ik hoop dat je ventje langzaam maar beter opknapt.....
-
karin2
- 5-sterren

kan best geloven dat die operatie een hele aanslag was op zijn lijf
gelukkig knapt hij nu goed op .
ik vind het een prachtige hond overigens
-
Antonia
- 5-sterren

Intussen zijn we anderhalf jaar verder. En ik kan met gepaste trots melden dat het nog steeds heel goed gaat met Brian.
Brian is inmiddels 7,5 jaar. Veel gezonde Ierse Wolfshonden bereiken deze leeftijd niet. Brian is niet gezond: hij leeft op die ene nier, zijn hartritme is nog steeds te hoog maar goed onder controle met medicatie en zijn leverfunctie begint door die medicijnen minder te worden. En ondanks dat gaat het goed. Brian heeft plezier in zijn leven en is nog steeds duidelijk aanwezig. Hij eet met smaak, wil graag met mij en Enya mee er op uit.
Brian heeft eindelijk geleerd om zich iets meer als een hond op leeftijd te gedragen.
Het afbouwen van de hartmedicatie is niet gelukt. De aanvallen van hartritmestoornissen kwamen terug. Ik heb besloten om het maar zo te laten. De tijd die hij nog heeft ga ik niet onnodig lastig maken en hij is nu stabiel.
Ik ben apetrots op mijn bink
Brian is inmiddels 7,5 jaar. Veel gezonde Ierse Wolfshonden bereiken deze leeftijd niet. Brian is niet gezond: hij leeft op die ene nier, zijn hartritme is nog steeds te hoog maar goed onder controle met medicatie en zijn leverfunctie begint door die medicijnen minder te worden. En ondanks dat gaat het goed. Brian heeft plezier in zijn leven en is nog steeds duidelijk aanwezig. Hij eet met smaak, wil graag met mij en Enya mee er op uit.
Brian heeft eindelijk geleerd om zich iets meer als een hond op leeftijd te gedragen.
Het afbouwen van de hartmedicatie is niet gelukt. De aanvallen van hartritmestoornissen kwamen terug. Ik heb besloten om het maar zo te laten. De tijd die hij nog heeft ga ik niet onnodig lastig maken en hij is nu stabiel.
Laatst gewijzigd door Antonia op vr 03 apr 2009, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Angelique
- 5-sterren

Een beetje apetrots op jezelf zijn is ook wel op z'n plaats. Zonder jouw inzet en doorzettingsvermogen was hij nooit zover gekomen. Verder, goed nieuws, hopenlijk mag je nog lange tijd van je grote vent genieten!Antonia schreef: Intussen zijn we anderhalf jaar verder. En ik kan met gepaste trots melden dat het nog steeds heel goed gaat met Brian.
Brian lheeft eindelijk geleerd om zich iets meer als een hond op leeftijd te gedragen.
Het afbouwen van de hartmedicatie is niet gelukt. De aanvallen van hartritmestoornissen kwamen terug. Ik heb besloten om het maar zo te laten. De tijd die hij nog heeft ga ik nu onnodig lastig maken en hij is nu stabiel.
Heerlijk, hoor, dat het na alles zo goed gaat!
Dat jullie nog maar lang van elkaar mogen genieten
Dat jullie nog maar lang van elkaar mogen genieten