Potverdikkie, Pinkel aan de valium....
Moderator: Lizzy
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Potverdikkie, Pinkel aan de valium....
ik hoop echt dat t nu beter gaat 
- Angelique
- 5-sterren

Heee, dat is goed nieuws! Houden zo.
En verder heb ik er nooit aan getwijfeld of Pinkel wel een hondwaardig bestaan heeft.
En verder heb ik er nooit aan getwijfeld of Pinkel wel een hondwaardig bestaan heeft.
Heerlijk voor jullie en Pinkel natuurlijk 
-
Boefke
Hej, dat klinkt als goed nieuws! Hopenlijk zet het door zo. Had Selgian niet al vanaf het begin jouw voorkeur?
Wat is dat precies voor een middel dat nu blijkt te helpen? Is dat iets uit de allopathie of de homeopathie? Ik ben wel benieuwd! Ik duim voor jullie! 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Klinkt goed
, hopen dat het zo doorzet!
Wat een goed nieuws zeg, hopelijk blijft het zo goed gaan.
Nou dat is verdomd goed nieuws voor jullie maar ook voor Pinkel. 
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat ziet er goed uit voor Pinkel en jullie, ik kan me heel goed voorstellen dat het een verademing is. 
-
Femke
- 5-sterren

ik zet h'm even naar medisch, goeie tip van Astrid. En ik zal blijven duimen dat het straks stukken beter met haar gaat

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Jeetje, wat een geweldig goed gericht!
Ik duim door voor Pinkel.
En hondwaardig bestaan, tja, wat is dat? De hele dag in een kennel zitten en 's nachts in je uppie ergens waakhond mogen spelen? De hele dag op de bank hangen afgewisseld met de boel bij elkaar brullen uit verveling en 3x daags een ommetje van 10 minuten? Wedden dat die da daar niks over zegt tegen de eigenaren?
Tuurlijk is het iets om nauwlettend in de gaten te houden bij Pinkel, psychische problemen kunnen wel degelijk het leven onleefbaar maken, maar dan zijn julli er toch als eersten bij! Niemand anders kan haar situatie echt beoordelen.
Ik duim door voor Pinkel.
En hondwaardig bestaan, tja, wat is dat? De hele dag in een kennel zitten en 's nachts in je uppie ergens waakhond mogen spelen? De hele dag op de bank hangen afgewisseld met de boel bij elkaar brullen uit verveling en 3x daags een ommetje van 10 minuten? Wedden dat die da daar niks over zegt tegen de eigenaren?
Tuurlijk is het iets om nauwlettend in de gaten te houden bij Pinkel, psychische problemen kunnen wel degelijk het leven onleefbaar maken, maar dan zijn julli er toch als eersten bij! Niemand anders kan haar situatie echt beoordelen.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja zoals Lizzy terecht al aangeeft, de enige die dat kan bepalen is de baas. We kunnen het immers niet aan de hond vragen helaas.Kruimel schreef: En hondwaardig bestaan, tja, wat is dat?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zo dat gaat super, en ik weet zeker dat jouw honden een heerlijk bestaan bij jullie hebben!!
ellen
ellen
Hoe is het? Gaat het nog steeds goed met Pinkel???
Ik vind nog steeds dat Pinkel rustiger is. Nou was ik van de week een tablet vergeten te geven (shame on me
) en ik vond haar die dag erop gelijk weer veel drukker. Ik zal nu ook mijn buren gaan vragen hoe zij zich gedraagd als ik niet thuis ben. Dat is nu wel interessant om te weten!