barf eten
Moderator: eelke
-
bas rouge
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: barf eten
Anders. Dat wisselt nogal. Ik ben veel onderweg en de honden zijn dan mee. Ze krijgen dan ook eten 'en route'. Ik zoek dan een leuke plek op waar ze een tijdje in alle rust hun eten kunnen opeten, da's dan gewoon ergens buiten. Ik probeer het altijd wel zo uit te kienen, dat ze dan hun grote vleesbot maaltijden krijgen.
Als we thuis zijn, dan eten er twee in de keuken en een in de gang. Als ze tenminste eten krijgen dat in de bakken past. Zijn we thuis en ze eten grotere stukken dan krijgt een dat in de gang, een in een deel van de woonkamer en een op de hondenbank op een handdoek.
Als we thuis zijn, dan eten er twee in de keuken en een in de gang. Als ze tenminste eten krijgen dat in de bakken past. Zijn we thuis en ze eten grotere stukken dan krijgt een dat in de gang, een in een deel van de woonkamer en een op de hondenbank op een handdoek.
bibi ( kvv) dat gaat in de rvs bakken in de keuken, de kipnekken overigens ook.
Verder mist het weer het toelaat de barfhapjes, rib/pens.staart etc in de tuin en anders gewoon binnen op hun eigen plek.
Gaat hier prima.
Verder mist het weer het toelaat de barfhapjes, rib/pens.staart etc in de tuin en anders gewoon binnen op hun eigen plek.
Gaat hier prima.
-
roefus
In de keuken (op een paar vierkante meter).
Na afloop gaat de dweil er even overheen.
Na afloop gaat de dweil er even overheen.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier wordt in de keuken gegeten.... alles in de bak (gooit ie er toch weer uit
) en er staat op het aanrecht altijd al een emmertje met detolsop en een doek... en dan dweilen waar hij heeft liggen eten... (over het algemeen binnen 10 cm van zijn voerbak...)
bedankt voor alle reacties
ik heb vanmorgen hun eten in de tuin gegeven,pppppfffffff..........staan een beetje duf te kijken.zo van,wat krijgen we nu

ze blijven voor de deur staan :-\een beetje zielig te jammeren
.......werkte helemaal niet...... ?
:-*vanavond weer eens proberen,zal toch een keertje moeten lukken

ik heb vanmorgen hun eten in de tuin gegeven,pppppfffffff..........staan een beetje duf te kijken.zo van,wat krijgen we nu
ze blijven voor de deur staan :-\een beetje zielig te jammeren
Xena krijgt nu buiten te eten vanwege Scence. Scence sleept haar te grote stukken in carnibest (ze is idd klein
) naar hun kussen. Geen problemen hierzo. Scence gaat straks over op 50% CB en 50% barf en dan denk ik dat ze het ook gewoon meesleept.
-
Red_Hunter
- 5-sterren

- Contacteer:
De KVV wordt binnen gegeten, maar de Barf gaat buiten in de tuin
Ronja eet haar vlees en orgaan binnen uit de bak en haar karkassen en vieze dingen buiten. Het wordt in de bak geserveerd en dan onder een bepaalde boom opgegeten.
-
judith1967
- 5-sterren

De ene eet in de keuken(die eet kvv)
De ander in de bench(was 1 x in de week zijn plaid),maar vis geven wij op balkon(vind vis zo stinken)
De ander in de bench(was 1 x in de week zijn plaid),maar vis geven wij op balkon(vind vis zo stinken)