Hier zouden ze er 1 seconde over doenpike schreef: dus voor je het weet heb je gebakken oor
de oren zijn klein zeg je, hoe lang doen ze met een rauw oor(tje)?
runderoren drogen
Moderator: Lizzy
Re: runderoren drogen
Typisch mannen he?Dian schreef: Ik heb voor Rakker ook gedroogde bullepezen, wil ie dus niet vreten, wat lullig![]()
![]()
![]()
-
Caroline A.
- 3-sterren

Luna heeft na 3 kwartier kauwen op het runderoor het maar opgegeven en hem verstopt in de buxus
.
Tieneke,
Bij mij passen de bullepezen en runderoren niet goed in de droogmachine hebben die van jou rekjes die je kunt verhogen?
En nog een weetje : met een gedroogde bullepees in de auto ( zo eentje met dat harde stuk aan het uiteinde) heb je een verboden wapen in de bezit en kun je een bekeuring krijgen en zal je het wapen moeten inleveren.

Tieneke,
Bij mij passen de bullepezen en runderoren niet goed in de droogmachine hebben die van jou rekjes die je kunt verhogen?
En nog een weetje : met een gedroogde bullepees in de auto ( zo eentje met dat harde stuk aan het uiteinde) heb je een verboden wapen in de bezit en kun je een bekeuring krijgen en zal je het wapen moeten inleveren.
Die van jou mogen niet meer meedoentieneke schreef: Hier zouden ze er 1 seconde over doen![]()
Kijk dat begint er op te lijken. Als ze er zo lekker lang mee frutsen wil ik ze ook wel hebben. Hier is ook altijd alles zo weg (maar toch nog wel iets meer dan 1 secondeCaroline A. schreef: Luna heeft na 3 kwartier kauwen op het runderoor het maar opgegeven en hem verstopt in de buxus![]()
.
Hier hebben de jongens ook ieder een oor gehad.
Ze hebben er bijna 1,5 uur over gedaan maar daarna waren ze schoon op
Het is letterlijk met huid en haar opgegeten.
Ze hebben er bijna 1,5 uur over gedaan maar daarna waren ze schoon op
Het is letterlijk met huid en haar opgegeten.
-
Caroline A.
- 3-sterren

Hebben zeker lekker liggen snurken voor de rest van de dag? 
-
Caroline A.
- 3-sterren

Ik heb wel eens gedroogde runderoor geven mét haar er aan, dus drogen met haar kan ook, lijkt me.
Nox heeft hem in die tijd lekker weg gegeten.
Daarna ben ik de website kwijtgeraakt.....jammer.
Nox heeft hem in die tijd lekker weg gegeten.
Daarna ben ik de website kwijtgeraakt.....jammer.
-
Caroline A.
- 3-sterren

Nou, eerlijk gezegd gaat het oor er bij Luna rauw ook erg goed in, dus heb ze niet gedroogd. 
Ik hoop dat ik ze een keer kan vinden want ik vind drie kwartier tot 1,5 uur kauwen toch wel heel erg goed klinken
8)
-
Caroline A.
- 3-sterren

Ik heb het slachthuis gewoon gevraagd of ze runderoren voor mij apart wilde houden.
De nummers zitten trouwens dan nog wel in de oren, maar met de wildschaar kun je ze er gemakkelijk uit knippen. Dus het is geen barfproduct voor beginners.

De nummers zitten trouwens dan nog wel in de oren, maar met de wildschaar kun je ze er gemakkelijk uit knippen. Dus het is geen barfproduct voor beginners.