www.blijf.nl

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: www.blijf.nl

pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Nox wordt 10 en een beetje, Didot 13 en nog wat....tttttttttttssssss en ze waren allebei te mager, moesten maar hondensnoepjes eten :P
Decibels

Bericht door Decibels »

't is allemaal puur commercieel. Wat heeft postcode/huisnummer ermee te maken hoe oud een hond wordt...?? Volgens mij krijg je straks allemaal reclame in je mailbox......over brokken....whahaha...
irmaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door irmaa »

;D ;D Nou was allemaal prima heb de test gedaan met Ciro, hij zou 11,5 worden volgens deze site  (en dat is al behoorlijk oud voor een Leo) hij is op 6 weken na 12 geworden. Dus  het klopt aardig.
Wel gelogen want Ciro kreeg de laatste jaren geen  kompleet diepvriesvlees meer, maar brok ;D ;D
Ik had KVV gekozen, en dat vonden ze erg goed.

Als je BARFt zou ik de compleet diepvries voer kiezen,  "alleen vlees", is natuurlijk ook niet goed. Zoals ze je laten kiezen op deze site. (Want van BARF hebben ze, denk ik, nog nooit gehoord)
En met een beetje fantasie is "kompleet diepvries voer" ook wat vele barfers geven, het vlees en botten komt uit de diepvries en je maakt het toch dan compleet met groente ed ;) ;)
roksefloks
4-sterren
4-sterren

Bericht door roksefloks »

[quote="roksefloks"]
Ik heb de test ook gedaan en jawel hoor ...... ik heb al ruim een jaar een geest in huis.
Aram onze rottweiler wordt 10 jaar en 3 maanden. Hij is dus al 11 en half.  :D ;D :D ;D

groetjes Sylvia
[/quote]

Onze geest is inmiddels al 12 en half. :D ;D :D
Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Haha, ook gedaan... ;D wat een onzin!! Ja, Hoopje gaat ook maar 9,5 worden, jemig wat erg. Geen jaarlijkse Da controle, geen brok, geen snacks, geen ontvlooi-worm-teek praktijken, ik koop geen voer bij de Dierenspeciaalzaak, ik voer de hond maar eens per dag, en tot slot is ze eens niet gecastreerd...
(nou ja, dat gaat wel gebeuren) Maar ik denk dat ze toch wel makkelijk 14 moet kunnen halen.
Ik heb het ook gedaan voor Pinkki, oh jeetje die krijgt weleens kaas (favo beloning, tja, mag dat?) en die moest toch wel meer bewegen (kennelijk is 2 uur genoeg voor Hope maar niet voor Pim) en qua voeren ben ik echt slecht bezig. Ga morgen maar weer een zak br*k bestellen, want Pinkki wordt ook maar 10! Oh ja en moet ook zsm castreren, en wel vaker bij de Da komen. Pinkki gaat het leven ook vroegtijdig verlaten, al met 10 jaar en een beetje...Nou ja, haar familie wordt gemiddeld 15 (met brok) dus ik zat aan jaar of 17 te denken zelf.... ;D is dan toch heel erg als ik zie hoeveel korter ze leeft vanwege de ernstige tekortkomingen van haar baas... :'(
Ik heb wel mijn echte mailadres ingevuld, kan lekker reageren naar al het toegestuurde troep straks! ;D
panthera
3-sterren
3-sterren

Bericht door panthera »

Geinig, Roosje wordt gelukkig 11 jaar !!! :D :D 8)

Afbeelding 

Nog leuker, omdat ze 4 oktober 15 is geworden.  Afbeelding

Afbeelding

Panth.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

ik ben ook bezig met de test, ik bennog niet klaar of ik moet al een voederbal aanschaffen voor sien (daar past toch geen kuikentje in?  8) )
nou heb ik toevallig zo'n ding in huis, maar sien vindt er nix aan, otje vindt t ding zelfs eng.

test klaar.
op zich doe ik het voor sien niet zo slecht.
binnen de gegeven opties heb ik het zo eerlijk mogelijk ingevuld.
voer halen doe ik dan maar bij de dierenspeciaalzaak (cb en kuikentjes komen daar wel vandaan)

PRINTSCREEN

15 vind ik netjes, maar ik hoop toch echt dat sien 20 wordt.

voor ot komt ook gelijk naar voren dat ik een voerbal moet aanschaffen.
dat ze het ding eng vindt, is schijnbaar niet belangrijk.

test voor otje klaar.
waarom wordt ot maar 11,6?!!!
omdat haar vader wss een turkse kat is? jeetje wat een poeponzin zeg. dat moeders gewoon een europees korthaar is, is schijnbaar nog te weinig genenuitkruising.
verder vinden ze ook dat ik ot moet steriliseren (ondanks dat ze nog maar 5 maanden is).
wel raar dat ik bij voer een ander advies krijg.
voor sien en ot heb ik hetzelfde ingevuld met de voervragen, alleen sien 3x per dag eten, en ot 2x.
owja, ot komt niet naar buiten omdat ze dus nog eierstokjes heeft.
bij de speelvragen heb ik voor ot ingevuld dat ze met de krappaal speelt, maar toch moet ik zeker zo'n ding aanschaffen volgens ze.

hier is ot dr uitslag:
PRINTSCREEN

t blijft wel apart hoor.

owja, mocht er iemand wonen op 1234 AA met huisnummer 1, sorry voor de rommel in de brievenbus.
en de persoon met iemeeladres 1234@5678.com , excuseer voor de spam in de inbox
;D
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Hmm, als ik Gina brok zou geven dan werd ze 12.1 en met vers voer, 11.10...

Oh ja moest haar wel zo snel mogelijk castereren!
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Goed, ook de test gedaan, alles perfect, ik heb aangegeven diepvriesvoer te voeren en dat was ook perfect, alles perfect dus en toch gaat ze maar 11 jaar en 5 maanden worden???

Misschien dat het feit dat haar nieren niet voor de volle 100%functioneren een jaartje kost maar dat wordt nergens aangegeven.

Domme test. ::)
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Oh, met maaltijdkuipjes als voer kan ik er wel 4 maanden bijsnoepen! is het overwegen waard, toch?? ;)
jon
5-sterren
5-sterren

Bericht door jon »

Die van mij wordt 15 volgens de voorspelling, is volgens mij gewoon de gemiddelde leeftijd, dus ik gun hem nog wel wat langer.
Bij het beantwoorden heb ik maar gewoon compleet diepvriesvoer ingevuld maar op advies van de deskundigen van BP, waaronder ook Tannetje krijgt Lhaki voor het grootste deel barf. Eigenlijk vind ik het een hele slechte enquete, als ze echt inzicht zouden willen krijgen zou je meer open vragen moeten hebben of vragen waarin meerdere combinaties van antwoorden mogelijk zijn. Maar dan zouden ze ook bereid moeten zijn hun eigen deskundigheid en vooringenomenheid ter discussie te stellen.
Bobo
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Bobo »

[quote="Decibels"]
't is allemaal puur commercieel. Wat heeft postcode/huisnummer ermee te maken hoe oud een hond wordt...?? Volgens mij krijg je straks allemaal reclame in je mailbox......over brokken....whahaha...
[/quote]

Klopt, reclame over de mail.....
Baal een beetje dat ik gekeken heb!  >:( Tja nieuwsgierig he?  :-[
Annicha
2-sterren
2-sterren

Bericht door Annicha »

Ik heb hem 2 x ingevuld.
1 x als jackrussel en 1 x als kruising......
het Max word 15 als JJ en 10+ 7 als kruising. ???????????????

leuker is nog dat de beweging als JJ +2 geeft en als kruising + 1
de conditie als jj -1 en kruising -2 ?????
voeding als jj -7 en de kruising -5

Hhahahahhahah blijft toch leuk zulke dingen......
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

ik kreeg vandaag hun nieuwsbrief weer eens ............
waarin reclame werd gemaakt voor o.a. de Dentastick en Royal Canin.

ik heb ze een vriendelijke  ;)  mail teruggestuurt, dat ik niet van plan was deze sh*t  aan mijn honden te geven.
Dat ze maar eens op de site van CB (uiteraard met de URL) moesten gaan lezen, dan begrepen ze me misschien waarom  ;)

Ik kreeg net een (automatisch) mailtje terug, dat ze mijn mail hebben ontvangen en dat hij z.s.m. in behandeling wordt genomen   ;D

Ik ben benieuwd of ik nog antwoord krijg ...........
Bobo
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Bobo »

Ik ben ook benieuwd, ga ook even een mailtje sturen of ze willen stoppen met sh*t te sturen, wordt er gek van!  :D

Plaats reactie