Nou hopen dan dat hij ook snel er bovenop isLoeka schreef: Nee nog niet. Hij heeft nu betere ontlasting, (iig geen water meer) en hij is als het goed is gisteravond van het infuus af gegaan. Vandaag kijken ze dan of het nog goed gaat. Zo ja dan zou hij vanavond mee naar huis mogen! Duimen dus!
Kleine zus Busara gaat als een speer, ze is nu al zwaarder dan voor de ellende begon![]()
Kitten ziek, EINDELIJK THUIS!
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Kitten ziek
Ik ben blij om te horen dat het met Busara zo goed gaat. Ik zal duimen voor Mchawi dat hij ook zo lekker opknapt.
Mchawi is gisteravond ook thuis gekomen. Hij eet goed, drinkt en heeft redelijke ontlasting. Hij krijgt alleen nog Finidiar tot zijn ontlasting beter is. Ik hoop echt dat we het nu gehad hebben.
Gisteren gedroeg hij zich alsof hij nooit weg geweest is. Uren hebben broer en zus samen gespeeld. Lekker in de gordijnen gehangen, heerlijk! 8)
Gisteren gedroeg hij zich alsof hij nooit weg geweest is. Uren hebben broer en zus samen gespeeld. Lekker in de gordijnen gehangen, heerlijk! 8)
-
Femke
- 5-sterren

Re: Kitten ziek, EINDELIJK THUIS!
fijn om te horen dat hij weer thuis is hoor!! Nu maar snel helemaal beter worden

Heerlijk nieuws 
-
Decibels
wat goed om te horen..! Houden zo...!!Loeka schreef: Mchawi is gisteravond ook thuis gekomen. Hij eet goed, drinkt en heeft redelijke ontlasting. Hij krijgt alleen nog Finidiar tot zijn ontlasting beter is. Ik hoop echt dat we het nu gehad hebben.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
he gelukkig! nu maar helemaal beter worden!!!
Wat kan je daar dan blij mee zijn hè!Loeka schreef: Mchawi is gisteravond ook thuis gekomen. Hij eet goed, drinkt en heeft redelijke ontlasting. Hij krijgt alleen nog Finidiar tot zijn ontlasting beter is. Ik hoop echt dat we het nu gehad hebben.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ha, fijn! EIndelijk goede berichten!
Wat goed dat ie weer thuis is 
Ik ben echt blij voor jullie en hoop dat het nu goed blijft gaan! Succes!
Ik ben echt blij voor jullie en hoop dat het nu goed blijft gaan! Succes!
Hoe is het nu met de kattenkinders?
Weet je toevallig al wat je as. zaterdag doet?
Weet je toevallig al wat je as. zaterdag doet?
Gelukkig dat hij weer lekker thuis isLoeka schreef: Mchawi is gisteravond ook thuis gekomen. Hij eet goed, drinkt en heeft redelijke ontlasting. Hij krijgt alleen nog Finidiar tot zijn ontlasting beter is. Ik hoop echt dat we het nu gehad hebben.
Busara wil nog wel eens overgeven na het eten. Ik denk dat ze te snel haar eten naar binnen schrokt. Ze krijgt nu weer, net zoals toen ze echte ukken waren, meerdere keren per dag kleine porties.
Mchawi is eindelijk iets aangekomen gisteravond. Hij was natuurlijk al aangekomen en weer op zijn oude gewicht, maar groeien deed hij nog niet. Vanaf nu hopelijk wel weer.
@Mieuw: ik denk niet dat ik er zaterdag bij ben. wbt de voeding, ach dat geloof ik wel. Juridisch aspecten is nu ook gesneden koek. En een keurmerk? Op zich goed, maar wie stelt de regels op? Wie controleert? En ik ben verschrikkelijk verkouden
Mchawi is eindelijk iets aangekomen gisteravond. Hij was natuurlijk al aangekomen en weer op zijn oude gewicht, maar groeien deed hij nog niet. Vanaf nu hopelijk wel weer.
@Mieuw: ik denk niet dat ik er zaterdag bij ben. wbt de voeding, ach dat geloof ik wel. Juridisch aspecten is nu ook gesneden koek. En een keurmerk? Op zich goed, maar wie stelt de regels op? Wie controleert? En ik ben verschrikkelijk verkouden
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn meis, dat hij weer thuis is!!
Binnenkort kom ik even kijken bij de kinders!!
Binnenkort kom ik even kijken bij de kinders!!