haas
Moderator: Lizzy
-
Ziviaantje
- 4-sterren

haas
Hoe vinden jullie honden haasvlees ( karkas, rug , spiervlees ) ? Ik twijfel of ik het met Indy ga proberen, omdat ze een beetje een muts is wat BARF betreft, eend vind ze bijvoorbeeld maar zozo.... En konijnkarkas, wordt dat goed gegeten ? Het komt van Herby als ik het bestel.
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Re: haas
hoi,
ik heb een "mutsende"schapendoes maar haasvlees van herby vind hij heerlijk
gr conie
ik heb een "mutsende"schapendoes maar haasvlees van herby vind hij heerlijk
gr conie
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ook hier worden zowel haassnippers als karkas zere goed gegeten. Haas lusten ze allemaal en konijn lust er 1 niet van 9. Wel moet je bij de haas BIBI/spiervlees geven. Ik heb 2 honden die spugen als ik ze alleen haaskarkas krijgen ondanks dat het volledige barfers zijn.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
hier 2 die geen haas lusten 
-
Ziviaantje
- 4-sterren

Ok, dan ga ik de haas proberen, konijn doe ik dan wel de volgende keer 
Overigens krijgt Indy al langere tijd wat BARF hoor, maar tot nu toe lam / kip / kalf enz. Haas nog nooit gehad. Gaan we nu dus eens proberen
Overigens krijgt Indy al langere tijd wat BARF hoor, maar tot nu toe lam / kip / kalf enz. Haas nog nooit gehad. Gaan we nu dus eens proberen
-
claudia-77
- 2-sterren

- Contacteer:
Ik ben benieuwd hoe mijn honden het gaan vinden, Heb nu ook bij Herby zowel haasspier en konijnkarkas besteld en dat kan ik 23 november op gaan halen. Hoop dat ze het lusten.
- Pauline
- 5-sterren

Hier konijnenhaters (behalve als ze half verrot in het bos liggen) en hazenliefhebbers! Zelfs Joris de Muts is verzot op haas.
Ben in de gelukkige positie dat mijn poelier(ster) de resten voor me bewaard. Vanochtend ook weer een hele zak vol ribbetjes, kop en resten.
Ben in de gelukkige positie dat mijn poelier(ster) de resten voor me bewaard. Vanochtend ook weer een hele zak vol ribbetjes, kop en resten.