haas
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: haas
Haas, karkas en vlees, van Herby vinden zowel de honden als de katten yummie! Ook hert lusten ze graag en konijn gaat er ook vlot in.
Hier eten ze graag konijn,haas kan ik niet aankomen.
Heb pas een heel konijn van de buren gekocht,2 kilo en ontdaan van zijn bunda en was nog warm...supervers dus,Flappie ligt nu in de vriezer te wachten tot dinsdag = konijndag
Heb pas een heel konijn van de buren gekocht,2 kilo en ontdaan van zijn bunda en was nog warm...supervers dus,Flappie ligt nu in de vriezer te wachten tot dinsdag = konijndag
-
Happy Tail
- 5-sterren

- Contacteer:
hier wel erachter aan willen gaan, maar als het op je tafelkleed ligt, dan rent ze er liever weer vandaan....
wat heeft het dan nog voor nut om erachter aan te rennen denk ik dan wel...
Maar ik blijf hier proberen, nu de frettenmannen ook aan de barf zijn kan ik alles wat Baya niet lust daar kwijt. En wat ook leuk werkt. eerst even in het hok van de mannen leggen en dan lust madam het opeens wel
fretten werken hier net als een tweede hond lijkt wel.
wat heeft het dan nog voor nut om erachter aan te rennen denk ik dan wel...
Maar ik blijf hier proberen, nu de frettenmannen ook aan de barf zijn kan ik alles wat Baya niet lust daar kwijt. En wat ook leuk werkt. eerst even in het hok van de mannen leggen en dan lust madam het opeens wel
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier eten ze alledrie haaskarkassen en haassnippers.
Die kleine van 5,5 maand vind het helemaal gweldig.
Konijn heb ik eens geprobeerd maar dat moeten ze niet en wilde eend niet.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Die kleine van 5,5 maand vind het helemaal gweldig.
Konijn heb ik eens geprobeerd maar dat moeten ze niet en wilde eend niet.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Hier wordt het konijnkarkas en de konijnenkoppen van Herby goed gegeten. Ze lusten ook orgaan van konijn en poten en andere onderdelen. Maar geef Pike een half konijn en hij staat me smekend aan te staren: mag het alsjeblieft in stukjes? Hij is namelijk een beetje luie barfer. Maar hij vindt het wel lekker dus hij eet het dan toch maar op.
Hazenvlees vinden ze allebei lekker, Armagnac kluift lekker op de haaskarkassen, 10-15 minuten afhankelijk van de grootte. Pike weigert het haaskarkas, ondanks dat hij het lust, hij vind ze te veel werk. En ik weiger het in stukjes te hakken want dan slikt hij alles zo door
Hazenvlees vinden ze allebei lekker, Armagnac kluift lekker op de haaskarkassen, 10-15 minuten afhankelijk van de grootte. Pike weigert het haaskarkas, ondanks dat hij het lust, hij vind ze te veel werk. En ik weiger het in stukjes te hakken want dan slikt hij alles zo door