die heeft ze heel meegenomen toch, 20 kilootjes
duur?
Moderator: Lizzy
-
crutz
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:duur?
idd, 20 kilo, maar viel best mee hoor heb vorige keer ook al 20 kilo gehaald, maarja, was al weer zeker 3 mnd geleden (of langer, was in elkgeval de zaterdag voor t begin van de ramadan, heb daar zeker 1,5 uur in de rij gestaan voor ik aan de beurt was, zo druk was t toen), dus volgens mij was hij het een beetje vergetenqyan schreef: ja met de geiten ribbenkasten van carmen.
die heeft ze heel meegenomen toch, 20 kilootjes![]()
en verder nog een kilo-tje of veel van al dat andere
morgen staat in elkgeval voor alle 3 op t menu geitenek met lamstong en een gft-mixje van wat groenvoer wat ik hier nog over heb
Laatst gewijzigd door crutz op vr 23 apr 2004, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
geitennek zal ik nog maar niet aan beginnen met qyan. hij vindt die kalfsribben al te veel vlees, laat staan die nekkencrutz schreef:
idd, 20 kilo, maar viel best mee hoor heb vorige keer ook al 20 kilo gehaald, maarja, was al weer zeker 3 mnd geleden (of langer, was in elkgeval de zaterdag voor t begin van de ramadan, heb daar zeker 1,5 uur in de rij gestaan voor ik aan de beurt was, zo druk was t toen), dus volgens mij was hij het een beetje vergeten
en verder nog een kilo-tje of veel van al dat andere
morgen staat in elkgeval voor alle 3 op t menu geitenek met lamstong en een gft-mixje van wat groenvoer wat ik hier nog over heb![]()
voor morgen iig nog een kalfsrib en dan overmorgen is kijken wat ie van geit vindt
ach wat, hij eet het maar, dit is zelf-samenstel week
-
Janet
- 5-sterren

- Contacteer:
De arme slager kreeg de schrik van z'n leven vandaag
. Carmen was wat vroeger, en ik moest er naar toe. Dus wij samen er heen.
Ik heb trouwens 3 kilo soepbot (weinig bot/vlees en véél merg) voor wel 0,50 per kg gekocht.
Ik heb trouwens 3 kilo soepbot (weinig bot/vlees en véél merg) voor wel 0,50 per kg gekocht.
Janet schreef: De arme slager kreeg de schrik van z'n leven vandaag. Carmen was wat vroeger, en ik moest er naar toe. Dus wij samen er heen.