Dat zeg ik, dit kan het gevolg zijn van een eerst verhoogde testosteronproductieIne schreef: Bedenk wel, dat het gedrag eerst erger kan worden, voor het langzaam af gaat nemen!!
GNRH implantaat
Moderator: Lizzy
-
Boefke
Re: GNRH implantaat
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
overbodige posting; sorry 
herkenbaar hoor Storm dacht de eerste avond voor het eerst in zijn tijd hier dat hij wel even op Bo zou kunnen rijden ik stond ook stomverbaastBoefke schreef: Dat zeg ik, dit kan het gevolg zijn van een eerst verhoogde testosteronproductie![]()
Van jezelf bedoel je?Rovanna schreef: overbodige posting; sorry![]()
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
yepIne schreef: Van jezelf bedoel je?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou Kaatje mag er ook wezen hoor, echt een meisjeIne schreef: Dorothea, Indy is een prachthond!
Ik vind het wel bijzonder hoor, als ik deze ontwikkelingen zo hoor!
Esther als je Boef wil testen dan kunnen we nog wel een keer gaan wandelen samen en zien of hij nog steeds overmatig dol op Sofi is
Esther als je Boef wil testen dan kunnen we nog wel een keer gaan wandelen samen en zien of hij nog steeds overmatig dol op Sofi is
daar zou ik de aankomende weken nog maar even mee wachten , de hormonen spuiten hem nu wel genoeg de oren uitAstridStraver schreef: Ik vind het wel bijzonder hoor, als ik deze ontwikkelingen zo hoor!
Esther als je Boef wil testen dan kunnen we nog wel een keer gaan wandelen samen en zien of hij nog steeds overmatig dol op Sofi is![]()
-
Boefke
Dat zou heel interessant zijn Astrid! Ik kijk het voorlopig nog even maar als ik denk dat zijn gedrag verandert is dan laat ik van me horen.AstridStraver schreef: Ik vind het wel bijzonder hoor, als ik deze ontwikkelingen zo hoor!
Esther als je Boef wil testen dan kunnen we nog wel een keer gaan wandelen samen en zien of hij nog steeds overmatig dol op Sofi is![]()
-
Boefke
1 week na het implantaat: net naar het strand geweest en Boef hing aan aardig wat lekker ruikende honden. Dit gedrag is niet echt toegenomen, het was al zo erg, wat wel versterkt is is 'agressie' aan de riem. In zijn verdere gedrag zie ik geen verschil.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
O dat klinkt vooralsnog niet erg positiefBoefke schreef: 1 week na het implantaat: net naar het strand geweest en Boef hing aan aardig wat lekker ruikende honden. Dit gedrag is niet echt toegenomen, het was al zo erg, wat wel versterkt is is 'agressie' aan de riem. In zijn verdere gedrag zie ik geen verschil.
Zoals bij het implantaat bekent is, verergeren sommige problemen eerst, de eerste 2 weken.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Maar Esther schrijft dat het gedrag (rijden op andere honden) niet is toegenomen maar wel agressie aan de lijn. Er is dus ongewenst gedrag bijgekomen wat er eerst niet was. Dat is toch iets anders.Lizzy schreef: Zoals bij het implantaat bekent is, verergeren sommige problemen eerst, de eerste 2 weken.
Ja, dat kan de eerste 2 weken na het plaatsen van het implantaat gebeuren. Als het goed is, is Esther daarover ingelicht.Rovanna schreef: Maar Esther schrijft dat het gedrag (rijden op andere honden) niet is toegenomen maar wel agressie aan de lijn. Er is dus ongewenst gedrag bijgekomen wat er eerst niet was. Dat is toch iets anders.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
O ja dat zou best kunnen hoor. Dat weet ik dan weer nietLizzy schreef: Ja, dat kan de eerste 2 weken na het plaatsen van het implantaat gebeuren. Als het goed is, is Esther daarover ingelicht.