GNRH implantaat

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: GNRH implantaat

Boefke

Bericht door Boefke »

Ine schreef: Bedenk wel, dat het gedrag eerst erger kan worden, voor het langzaam af gaat nemen!!
Dat zeg ik, dit kan het gevolg zijn van een eerst verhoogde testosteronproductie ;)
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MoniqueAppels »

overbodige posting; sorry :-[
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

Boefke schreef: Dat zeg ik, dit kan het gevolg zijn van een eerst verhoogde testosteronproductie ;)
herkenbaar hoor Storm dacht de eerste avond voor het eerst in zijn tijd hier dat hij wel even op Bo zou kunnen rijden ik stond ook stomverbaast  :o
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Rovanna schreef: overbodige posting; sorry :-[
Van jezelf bedoel je?
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Ine schreef: Van jezelf bedoel je?
yep
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Ine schreef: Dorothea, Indy is een prachthond!
Nou Kaatje mag er ook wezen hoor, echt een meisje  :-* :-* :-*
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Ik vind het wel bijzonder hoor, als ik deze ontwikkelingen zo hoor!
Esther als je Boef wil testen dan kunnen we nog wel een keer gaan wandelen samen en zien of hij nog steeds overmatig dol op Sofi is :)
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

AstridStraver schreef: Ik vind het wel bijzonder hoor, als ik deze ontwikkelingen zo hoor!
Esther als je Boef wil testen dan kunnen we nog wel een keer gaan wandelen samen en zien of hij nog steeds overmatig dol op Sofi is :)
daar zou ik de aankomende weken nog maar even mee wachten , de hormonen spuiten hem nu wel genoeg de oren uit  ;)
Boefke

Bericht door Boefke »

AstridStraver schreef: Ik vind het wel bijzonder hoor, als ik deze ontwikkelingen zo hoor!
Dat zou heel interessant zijn Astrid! Ik kijk het voorlopig nog even maar als ik denk dat zijn gedrag verandert is dan laat ik van me horen.
Boefke

Bericht door Boefke »

1 week na het implantaat: net naar het strand geweest en Boef hing aan aardig wat lekker ruikende honden. Dit gedrag is niet echt toegenomen, het was al zo erg, wat wel versterkt is is 'agressie' aan de riem. In zijn verdere gedrag zie ik geen verschil.
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Boefke schreef: 1 week na het implantaat: net naar het strand geweest en Boef hing aan aardig wat lekker ruikende honden. Dit gedrag is niet echt toegenomen, het was al zo erg, wat wel versterkt is is 'agressie' aan de riem. In zijn verdere gedrag zie ik geen verschil.
O dat klinkt vooralsnog niet erg positief :(
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Zoals bij het implantaat bekent is, verergeren sommige problemen eerst, de eerste 2 weken.
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Lizzy schreef: Zoals bij het implantaat bekent is, verergeren sommige problemen eerst, de eerste 2 weken.
Maar Esther schrijft dat het gedrag (rijden op andere honden) niet is toegenomen maar wel agressie aan de lijn. Er is dus ongewenst gedrag bijgekomen wat er eerst niet was. Dat is toch iets anders.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Rovanna schreef: Maar Esther schrijft dat het gedrag (rijden op andere honden) niet is toegenomen maar wel agressie aan de lijn. Er is dus ongewenst gedrag bijgekomen wat er eerst niet was. Dat is toch iets anders.
Ja, dat kan de eerste 2 weken na het plaatsen van het implantaat gebeuren. Als het goed is, is Esther daarover ingelicht.
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Lizzy schreef: Ja, dat kan de eerste 2 weken na het plaatsen van het implantaat gebeuren. Als het goed is, is Esther daarover ingelicht.
O ja dat zou best kunnen hoor. Dat weet ik dan weer niet ;) Ik reageer gewoon op haar posting.

Plaats reactie