GNRH implantaat

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: GNRH implantaat

henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

in de eerste weken versterken de hormonen tot het systeen plat gaat , je kan dus wel wat gedonder verwachten .
ook bij storm zag ik dit soort dingen in de eerste twee weken hij lijkt nu wel stabiel niet meer zo hyperig als de eerste tijd  ;)
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Bij mij begint het ook duidelijker te worden.
Vrijdag bij het voeren van strotten, kreeg eerst luuk een strot. Joop vond, dat hij hem moest hebben en pakte dus dezelfde strot vast.
Luuk hield vast, gromde wat, maar liet hem toen maar los.
Normaal zou hier Luuk een gevecht zijn aangegaan.
Ik heb met stomme verbazing staan kijken.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

vandaag was een hele rare dag voor de honden ik was naar het bos gegaan maar toen ik net 5 minuten liep ging mijn telefoon of ik mijn dochter kon komen halen , dus terug naar de auto dochter gehaald en thuis afgezet en toen door gereden naar de plassen .
voor Storm genoeg om erg overstuur van te raken maar tot mijn grote verbazing liep hij ontspannen mee passeerde met het grootste gemak tot twee keer toe een lab reu van het vervelende soort ( ik krijg een accute zweetaanval als ik hem aan zie komen , loopt met wijde poten en gerimpelde kop de hele boel te terroriseren ) Lab komt nog eens even lekker opdringen en Storm keek hem niet aan was alleen op mij gericht  :groupwave2: . er liep een vrouw zeer ijverig te oefenen met een witte herder aan de riem normaal gesproken is het moeilijk om Storm daar weg te houden vandaag riep ik hem terug op het moment dat hij zijn eerste pas die kant opzette en hij liep gelijk naast me lekkers te scoren ik heb genoten van hem vandaag als dit zo doorzet ben ik een gelukkig mens  ;)
evenstar
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evenstar »

wat een leerzaam onderwerp en  biedt dit ook mogelijkheden om rust tekrijgen in een roedel waar een 1,5 jaar reu denkt dat hij de macho man is
Boefke

Bericht door Boefke »

Rovanna schreef: O ja dat zou best kunnen hoor. Dat weet ik dan weer niet ;) Ik reageer gewoon op haar posting.
Ja hoor, ik wist dat het gedrag toe zou nemen. Ik gaf gewoon even een opsomming van wat ik tot nu toe merk. De agressie aan de riem is wel iets dat hij al eens heeft gehad, maar dat heb ik weg kunnen trainen. Dat dat nu weer opspeelt past helemaal in het plaatje. Ik had verwacht dat ook zijn hitsige gedrag zou toenemen, maar daarvan is geen sprake. Mja, kon het ook nog erger ;D
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

henneke schreef: vandaag was een hele rare dag voor de honden ik was naar het bos gegaan maar toen ik net 5 minuten liep ging mijn telefoon of ik mijn dochter kon komen halen , dus terug naar de auto dochter gehaald en thuis afgezet en toen door gereden naar de plassen .
voor Storm genoeg om erg overstuur van te raken maar tot mijn grote verbazing liep hij ontspannen mee passeerde met het grootste gemak tot twee keer toe een lab reu van het vervelende soort ( ik krijg een accute zweetaanval als ik hem aan zie komen , loopt met wijde poten en gerimpelde kop de hele boel te terroriseren ) Lab komt nog eens even lekker opdringen en Storm keek hem niet aan was alleen op mij gericht  :groupwave2: . er liep een vrouw zeer ijverig te oefenen met een witte herder aan de riem normaal gesproken is het moeilijk om Storm daar weg te houden vandaag riep ik hem terug op het moment dat hij zijn eerste pas die kant opzette en hij liep gelijk naast me lekkers te scoren ik heb genoten van hem vandaag als dit zo doorzet ben ik een gelukkig mens  ;)
Zo dat leest helemaal geweldig!!!!  :) :)
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Ine schreef: Bij mij begint het ook duidelijker te worden.
Vrijdag bij het voeren van strotten, kreeg eerst luuk een strot. Joop vond, dat hij hem moest hebben en pakte dus dezelfde strot vast.
Luuk hield vast, gromde wat, maar liet hem toen maar los.
Normaal zou hier Luuk een gevecht zijn aangegaan.
Ik heb met stomme verbazing staan kijken.
Hihi zoiets zag ik donderdag ook. ik was op visite bij m'n zus en Indy liep met het flostouw van haar hond in z'n bek. Herder loopt er naar toe en pakt zo het touw uit Indy z'n bek, die het zonder een grommetje los liet. Ik was ook echt verbaasd  :o , in het verleden hebben ze een keer flink lopen matten om dat stomme touw.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Hoe zou dat nou gaan op shows, vroeg ik me zondag af op de winner  :-\ .
Indy heeft dus echt bijna helemaal geen ballen meer. Zou ik daar een opmerking over krijgen als ik met hem zou gaan showen? Feitelijk is hij niet gecastreerd dus zou ik mee mogen doen, maar je moet echt zoeken naar z'n ballen hoor.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

vergrootglas bijleveren  ;D
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

henneke schreef: vergrootglas bijleveren  ;D
Dan moet het er wel één zijn die 10X vergroot  ;D
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

*Dorothea* schreef: Dan moet het er wel één zijn die 10X vergroot  ;D
Op zijn minst :P maar eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe daar over geoordeeld wordt. :-\
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

*Dorothea* schreef: Hoe zou dat nou gaan op shows, vroeg ik me zondag af op de winner  :-\ .
Indy heeft dus echt bijna helemaal geen ballen meer. Zou ik daar een opmerking over krijgen als ik met hem zou gaan showen? Feitelijk is hij niet gecastreerd dus zou ik mee mogen doen, maar je moet echt zoeken naar z'n ballen hoor.
Ja, daar zul je een opmerking over gaan krijgen als je hem uitbrengt.
Fynn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fynn »

*Dorothea* schreef: Hoe zou dat nou gaan op shows, vroeg ik me zondag af op de winner  :-\ .
Komen die ballen weer terug als het implantaat eruit gaat?
Of is daar nog niets over bekend.

Groetjes Rian(die het onderwerp met zeer veel interesse volgt),Ijuba,Fynn en Asani
Boefke

Bericht door Boefke »

Fynn schreef: Komen die ballen weer terug als het implantaat eruit gaat?
Of is daar nog niets over bekend.

Groetjes Rian(die het onderwerp met zeer veel interesse volgt),Ijuba,Fynn en Asani
Ja, de ballen komen weer terug, samen met de testosteronproductie
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Is dit implantaat ook te gebruiken als ze helemaal uit hun bol gaan als er loopse teven in de buurt zijn.

Balou is sinds gisteren niet meer te genieten, hij loopt de hele dag hijgend door het huis, eet niet, jammert de hele dag en huilt als een wolf. Dit teefje (ik weet niet waar ze zit maar dicht in de buurt) moet wel heel lekker ruiken.
Het komt steeds vaker voor dat Balou zo hyper de pyper is.

Plaats reactie