Vis is vies

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Vis is vies

Remke
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Remke »

Rauwe vis vinden ze nix hier. Ook niet gepureerd opgeleukt met huttekase ofzo. Zalm en tonijn uit blik is dan wel weer te doen. Maar euhm ik zie een Chihuahua met watervrees in het wild geen grote vis uit het water sheuren dus ik laat het maar.
evds
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evds »

Ze eten hier goed vis. Al een tijd niet gegeven trouwens  :-[

Vooral dwan is dol op grote rauwe sardienes, hij eet ze zo uit de hand alsof hij een zeehond is. Gaat zelfs op zijn achterpootjes staan om de vis te pakken  ;D ;D ;D

Fleer en Kain vinden het wel gaan, niet super, maar ze krijgen ook geen kans om het even te laten liggen (->Dwan weg vis  ;D ;D).
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Nou hier ook geen  vis liefhebbers. Ze eten het wel hoor hun sardientjes door de smuldierpens maar niet echt van harte. Nou had ik laatst panharing op de markt gekocht en tot mijn verbazing ging dit erin als koek zonder het te mengen!
Hoop dat dit morgen als ze het voor de tweede keer krijgen ook zo makkelijk naar binnen gaat.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Forel en wijting zijn toch niet vet? Wijting is wel mager. Maar veel honden vinden wijting niet te happen nee. Kabeljauw (rauw) ook niet. Die verwende krengen bij mij eten alleen sardien en makreel zonder orgaan en zalmkop en haring. De rest halen ze d'r neus voor op.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef: Forel en wijting zijn toch niet vet? Wijting is wel mager. Maar veel honden vinden wijting niet te happen nee. Kabeljauw (rauw) ook niet. Die verwende krengen bij mij eten alleen sardien en makreel zonder orgaan en zalmkop en haring. De rest halen ze d'r neus voor op.
Forel valt volgens mij wel onder de vette vissen.
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Geen vis hier!
Beide honden vinden het niet lekker. Nu ben ik een strenge baas 8) dus eten wat de pot schaft! Dit heeft geresulteerd in vieze gore smerige uitgebraakte vis :( Iedere keer weer. Met als resultaat dat ik kokhalsend die bende stond op te ruimen. Ik gruwel van vislucht :puke:

Heb heel nuchter gedacht, kzie ze ook geen vis vangen in het wild dus laat die beesten maar zwemmen in H2O.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: Forel valt volgens mij wel onder de vette vissen.
Je hebt gelijk! Niet zo vet als zalm maar toch: http://isodisnatura.nl/omega-3_en_voeding.htm (wel een leuk overzichtje trouwens).
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

Vienna heeft in het begin wel alle vis gegeten maar is hier gewoon mee gestopt! Ik heb van alles geprobeerd maar niets wilde baten. Nu geef ik haar gemalen vis (eet ze wel) en 3 keer per week een visloliecapsule
De rest eet wel vis. Alhoewel ik laatst bot va de visboer had meegekregen en dit lieten ze alledrie liggen :(
dorinekok

Bericht door dorinekok »

Hoewel ik het er nog steeds wel in krijg, de een gemalen en de ander in stukken, blijf ik vis het enige vinden waarvan ik denk: als je het niet meer lust: dan hoeeft het ook niet meer. Ik vind het toch het minst tot de natuurlijke voedingsbronnen horen. Op wat zalmvangers na en aan zee levende dingo's. Maar goed, so far so good en we modderen nog even door. scheelt voor mij ook in het aantal diersoorten dus vandaar dat mijn motivatie nog hoog is.
Henny V.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Henny V. »

:-[ Misschien een hele rare vraag, maar heeft gedroogde vis ook nog iets van voedingswaarde ???
Hier krijgen ze bijna nooit verse vis ( denk er eigenlijk niet aan) maar wel gedroogde vis en ze zijn er gek op.
Afbeelding
Huskymeisje
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Huskymeisje »

Raktom schreef: :-[ Misschien een hele rare vraag, maar heeft gedroogde vis ook nog iets van voedingswaarde ???
Hier krijgen ze bijna nooit verse vis ( denk er eigenlijk niet aan) maar wel gedroogde vis en ze zijn er gek op.
Afbeelding
Ik heb geen antwoord voor je, maar wat een leuke foto
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Inderdaad een leuke foto !!!  Zelf vind ik die gedroogde vis ongelooflijk stinken, dus zullen de honden het wel lekker vinden :P :P :P  Of er nog voedingswaarde in zit, betwijfel ik zeer :-X
dorinekok

Bericht door dorinekok »

ach vast wel iets en alle beetjes helpen!
Henny V.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Henny V. »

Zelf vind ik die gedroogde vis ongelooflijk stinken
:-\ Het ruikt inderdaad naar vis  ;D
Ze zijn hier ook helemaal dol als ik er mee thuis kom.
Maar ik vind dit makkelijker geven dan verse vis.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Raktom schreef: :-[ Misschien een hele rare vraag, maar heeft gedroogde vis ook nog iets van voedingswaarde ???
Heel leuke foto  :D
Mensen eten ook gedroogde vis, die heeft ook voedingswaarde, dus waarom zou deze vis dat niet hebben? Wordt hij speciaal voor honden verkocht of ook voor menselijke consumptie? Ik heb ze hier nog nooit gezien.

Plaats reactie