sinds deze week heeft ze al wel netjes naar sien gegromd toen ze aanstalten maakte om otje dr kuikentje van dichterbij te bekijken. en vandaag blies ze er zelfs bij
misschien moet ik ook een bloterik erbij nemen
Moderators: koekje, pearlsofpassion

ik krijg al jeuk als ze het gelijk binnen de 10 seconden niet aan beginnen, en na een hele dag (24 uur) niet eten, zit ik zeker bij de DA.Anthraciet schreef: Mochten de lastigen nou toch niet willen eten, hoe lang kan ik het dan aankijken voor ze echt tekorten krijgen?

of een iets aaibaardere variant misschien (rex o.i.d.?koekje schreef: misschien moet ik ook een bloterik erbij nemen![]()

rexen verharen gekgenoeg nietChubby schreef:
Jullie kennen vast de "haarknuffel" als je kat in de rui is..

koekje schreef: ik krijg al jeuk als ze het gelijk binnen de 10 seconden niet aan beginnen, en na een hele dag (24 uur) niet eten, zit ik zeker bij de DA.
ik denk dat bij mij 12 uur het maximum is dat ik ze honger laat lijden.
maar ik ben dan ook een baarmoederlijk zacht ei, met 1 te dikke kat en 1 strontverwende kat

Ja, dat klopt idd, dat is een probleem bij katten. Vooral als ze niet eten vanwege misselijkheid, zoals bv bij nierfalen of leverproblemen, dan krijg je ze moeilijk weer aan het eten.flin schreef: een ander probleem is; dus behalve niet meer eten;
dat de hongerprikkels stilaan verdwijnen, en 't nog moeilijker word om er wat in te krijgen![]()

Anthraciet schreef: Zou dat ook gebeuren als ze dus door eigenwijzigheid niet eten?