Duimen jullie voor Gandor en ons? *the end*
Moderator: Lizzy
Re: Duimen jullie voor Gandor en ons? UITSLAG pag. 6
Dank jullie wel. De crematieplechtigheid was vandaag. Een sobere maar mooie dienst. En voor mijn gevoel zoals zij het gewild zou hebben.
Met Gandor gaat het de goede kant op. De kussentjes zijn weer heel, alleen heeft hij bij de teen waar zijn nagel afgevallen is nu een gat tot op het bot. Dit moeten we dus heel goed in de gaten houden.
De dexamethason zijn we aan het afbouwen en maandag krijgt hij de laatste halve tablet.
We hebben nu een ander antibioticum gekregen. Kan even niet op de naam komen en het ligt beneden. Het begint met Crefa of zoiets. Voorlopig voor 3 weken een kuurtje.
Verder moeten we nu gewoon goed zijn voetjes in de gaten houden.
Met Gandor gaat het de goede kant op. De kussentjes zijn weer heel, alleen heeft hij bij de teen waar zijn nagel afgevallen is nu een gat tot op het bot. Dit moeten we dus heel goed in de gaten houden.
De dexamethason zijn we aan het afbouwen en maandag krijgt hij de laatste halve tablet.
We hebben nu een ander antibioticum gekregen. Kan even niet op de naam komen en het ligt beneden. Het begint met Crefa of zoiets. Voorlopig voor 3 weken een kuurtje.
Verder moeten we nu gewoon goed zijn voetjes in de gaten houden.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: Duimen jullie voor Gandor en ons? (fotoos pag 5)
Gecondoleerd met je stiefmoeder.
Fijn dat het met Gandor de goede kant op gaat
Fijn dat het met Gandor de goede kant op gaat
-
nikèdog2000
- 5-sterren

gekondoleerd met je stiefmoeder
ik lees het nu pas
heel veel sterkte
en gelukkig is het geen immuunziekte van gandor
ik lees het nu pas
heel veel sterkte
en gelukkig is het geen immuunziekte van gandor
Even een update, aangezien we er nog steeds niet klaar mee zijn.
Betreft de voetjes in het algemeen zijn we voor 99% vooruit gegaan.
Dit was na 4 weken antibiotica bereikt.
Echter die linker kleine teen aan zijn achterpootje - waar die nagel uitgevallen was en dat gat tot op het bot/nagel zat - wil nog steeds niet helemaal lekker lopen.
Meneer zit nu vanaf dag 1 op de antibiotica. Gelukkig nu nog maar op 1 soort (ceveral of zoiets). De eerste 7 weken ontsmet met honingzalf maar dat leek weinig tot niets te doen. De laatste 2 weken met eusol.
Wat het gat betreft is dat nu voor 90% dicht (pfff vanaf eind november, dus mag het), maar dat laatste stukje wil maar niet.
Ook wil die teen maar niet slank worden en als we erop drukken is het echt heel erg gevoelig. We zijn wekelijks terug geweest voor controle.
Morgen om 17.00 uur word er een foto gemaakt van die teen/voet in de hoop dat we er wat op zien. (of eigenlijk niet natuurlijk).
De DA is ietwat huiverig om de teen eventueel te amputeren omdat wondjes/wonden bij Gandor ook echt heel heel slecht helen. (een plekje waar een klein gezwelletje was weggehaald - 5 hechtingen - heeft zeker 4 maanden geduurd voordat we konden zeggen dat hij echt dicht zat).
Pfff het is echt een geweldige hond met een wilskracht waar je u tegen zegt, maar soms word ik er echt wanhopig van.
Betreft de voetjes in het algemeen zijn we voor 99% vooruit gegaan.
Dit was na 4 weken antibiotica bereikt.
Echter die linker kleine teen aan zijn achterpootje - waar die nagel uitgevallen was en dat gat tot op het bot/nagel zat - wil nog steeds niet helemaal lekker lopen.
Meneer zit nu vanaf dag 1 op de antibiotica. Gelukkig nu nog maar op 1 soort (ceveral of zoiets). De eerste 7 weken ontsmet met honingzalf maar dat leek weinig tot niets te doen. De laatste 2 weken met eusol.
Wat het gat betreft is dat nu voor 90% dicht (pfff vanaf eind november, dus mag het), maar dat laatste stukje wil maar niet.
Ook wil die teen maar niet slank worden en als we erop drukken is het echt heel erg gevoelig. We zijn wekelijks terug geweest voor controle.
Morgen om 17.00 uur word er een foto gemaakt van die teen/voet in de hoop dat we er wat op zien. (of eigenlijk niet natuurlijk).
De DA is ietwat huiverig om de teen eventueel te amputeren omdat wondjes/wonden bij Gandor ook echt heel heel slecht helen. (een plekje waar een klein gezwelletje was weggehaald - 5 hechtingen - heeft zeker 4 maanden geduurd voordat we konden zeggen dat hij echt dicht zat).
Pfff het is echt een geweldige hond met een wilskracht waar je u tegen zegt, maar soms word ik er echt wanhopig van.
Re: Duimen jullie voor Gandor en ons? Update pagina 9.
Ik kan me je wanhoop enorm goed voorstellen!
Rachel.
Rachel.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje, wat duurt het lang, arme drommel, nou hopen dat de laatste stukje ook geneest en dat het dan ook echt over is, hij heeft zijn portie in iedere geval al gehad
sterkte ermee... de laatste loodjes 
Jeetje, ik dacht dat het inmiddels helemaal genezen was, omdat we er niets meer over hoorden.
Sterkte ermee!
Sterkte ermee!
[quote="*Natasja*"]
Jeetje, ik dacht dat het inmiddels helemaal genezen was, omdat we er niets meer over hoorden.[/quote]
Als ik alles over dat spook hier moet posten mag Lizzy wel een apart subforum maken voor me

Kben n.l. vanaf mijn post hier wekelijks bij de DA geweest.
Jeetje, ik dacht dat het inmiddels helemaal genezen was, omdat we er niets meer over hoorden.[/quote]
Als ik alles over dat spook hier moet posten mag Lizzy wel een apart subforum maken voor me
Kben n.l. vanaf mijn post hier wekelijks bij de DA geweest.
Het is wel een gevoelig hondje hè
Wat een ellende zeg, ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend moedeloos en wanhopig van wordt, dit is niets voor Gandor, maar ook niet voor jullie....
Sterkte ermee!
Sterkte ermee!
- Charlie Angel
- Moderator
Kan me je wanhoop goed voorstellen hoor, sterkte ermee. 
Foto liet duidelijk zien dat de infectie in zijn eerste kootje (bot) zit.
Aanstaande vrijdag gaat zijn teen eraf
Aanstaande vrijdag gaat zijn teen eraf
Jemig, wat een pech zeg
Sterkte vrijdag 
Wat een tegenvaller
Heel veel sterkte vrijdag 
O shit zeg! Sterkte!
Jemig zeg!
Het houdt ook niet op hè?! Ik vind dit zo ongelooflijk rot voor jullie.....
En natuurlijk ga ik duimen! Hopelijk gaat de wondgenezing dan wel goed... Ik geloof dat ik zwaar in de stress zou schieten in jouw situatie....
Rachel.
Rachel.