Zou het toch nog eens een echte winter worden? De IJscootjes zijn ook al druk met het aanleggen van een deugdelijke Isitex overjas; hun thermo-ondergoed en wollen truitjes hebben ze al gebreid
heel erg verharen
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: heel erg verharen
Hier waden we inmiddels ook door de wolken katten- en hondenhaar

Zou het toch nog eens een echte winter worden? De IJscootjes zijn ook al druk met het aanleggen van een deugdelijke Isitex overjas; hun thermo-ondergoed en wollen truitjes hebben ze al gebreid
-
van de Berner beren...
- 1-ster

Hier is het ergste juist alweer voorbij... maar ik weet er alles van met 3 Berners en 4 Boskatten
Maar ik heb ook het idee dat er hier nog nooit zoveel verhaard is als dit jaar !!!
Maar ik heb ook het idee dat er hier nog nooit zoveel verhaard is als dit jaar !!!
Het valt me op dat alle honden toch op verschillende tijdstippen in het jaar verharen/ruien.
Hier is mijn reu volop in de reu terwijl bij mijn teefje er nog geen haar in de borstel blijft hangen. Ik borstel mijn honden trouwens met een sheddar.
Hier is mijn reu volop in de reu terwijl bij mijn teefje er nog geen haar in de borstel blijft hangen. Ik borstel mijn honden trouwens met een sheddar.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig is het verharen gelukkig weer voorbij!!!!
Ze gaan nu alle 3 weer wat vacht kweeken!!
ellen
Ze gaan nu alle 3 weer wat vacht kweeken!!
ellen