versvleesvoeding

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:versvleesvoeding

Paul_Barte
5-sterren
5-sterren

Bericht door Paul_Barte »

Ja maar daar gaat het nou juist om. Onze hondenrassen zijn door ons gefokt; dat heeft de natuur helemaal niet geregeld. Als de natuur het zou regelen, dan zouden er helemaal geen Engelse Bulldoggen en Sharpei's bestaan want die overleven namelijk niet in de natuur. Bij voorbaat al sorry als ik mensen beledig die zo een ras hebben, maar die weten dat ik stiekem wel gelijk heb, hoop ik.... ;)
Oef...zo wordt je niet populair op een forum LOL ;D

Snap wel wat je probeert te zeggen...de natuur is niet meer de natuur wat ie geweest is 8)

Vraag terug:
Egyptische muurschilderingen gedateerd 2500 voor Chr., vertonen afbeeldingen van windhondachtige enz. enz.
Hoe hebben al die honden (groot en klein) toch kunnen overleven ZONDER puppiebrokken en seniorenvoer.
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op vr 30 apr 2004, 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
yalla

Bericht door yalla »

Paul_Barte schreef: Ja maar daar gaat het nou juist om. Onze hondenrassen zijn door ons gefokt; dat heeft de natuur helemaal niet geregeld. Als de natuur het zou regelen, dan zouden er helemaal geen Engelse Bulldoggen en Sharpei's bestaan want die overleven namelijk niet in de natuur. Bij voorbaat al sorry als ik mensen beledig die zo een ras hebben, maar die weten dat ik stiekem wel gelijk heb, hoop ik.... ;) Oef...zo wordt je niet populair op een forum LOL ;D
Nou zo kan ik er ook nog wel een paar bedenken hoor, zal ook even mijn eigen ras kristisch bekijken misschien dat dat scheelt: de gemiddelde huidige Labrador walst of alles plat wat hij tegenkomt of is zo vet dat hij echt niet meer de hele dag met een jager mee zou kunnen (op de Winner kon hij niet eens op het derde blok springen; daarbij moest hij geholpen worden - het is een schande :-[) en de Sint Bernard van tegenwoordig kan echt geen mensen meer onder de sneeuw vandaan halen hoor; hij zakt er dwars doorheen...... ff denken, heb ik nog iets leuks over de Lassie-hond ;D ;D O ja, ik hoorde onlangs dat Lassie dood is :o
Of ga ik nu erg off-topic
Laatst gewijzigd door yalla op vr 30 apr 2004, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
yalla

Bericht door yalla »

Paul_Barte schreef: Hoe hebben al die honden (groot en klein) toch kunnen overleven ZONDER puppiebrokken en seniorenvoer.
Lieve schat, jij weet als geen ander dat ik een grote voorstander ben voor vers vlees. Maar ik mag toch ook weleens een kristische vraag stellen. Deze vraag krijg ik namelijk ook nog al eens van mensen en op zich is het een legitieme vraag waar ik nog altijd geen antwoord op heb gehad.

PS: Wat vind je trouwens van me nieuwe kapsel? Heb vlechtjes laten zetten ;D
Laatst gewijzigd door yalla op vr 30 apr 2004, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Paul_Barte
5-sterren
5-sterren

yalla schreef: Nou zo kan ik er ook nog wel een paar bedenken hoor, zal ook even mijn eigen ras kristisch bekijken misschien dat dat scheelt: de gemiddelde huidige Labrador walst of alles plat wat hij tegenkomt of is zo vet dat hij echt niet meer de hele dag met een jager mee zou kunnen (op de Winner kon hij niet eens op het derde blok springen; daarbij moest hij geholpen worden - het is een schande :-[) en de Sint Bernard van tegenwoordig kan echt geen mensen meer onder de sneeuw vandaan halen hoor; hij zakt er dwars doorheen...... ff denken, heb ik nog iets leuks over de Lassie-hond ;D ;D O ja, ik hoorde onlangs dat Lassie dood is :o
Of ga ik nu erg off-topic
Het ras 'hond' wordt inderdaad verkloot door het ras 'mens'...heb je helemaal gelijk in.
De grootste boosdoener in dit geheel is televisie en het woord REKLAME!!! (maar eigenlijk is het poen).

En 'by the way' mijn honden redden iedere dag mensen uit brandende huizen, halen mensen uit het water die dreigen te verzuipen, zwemmen een zee over om mij te waarschuwen voor iets vreemds etc. etc.
Lupa

Bericht door Lupa »

een mier groeit zo groot als een mier,een muis als een muis een olifant als een olifant, het gaat om dat ze goed groeien en niet te snel of te traag.
Je heb gelijk als je zegt dat honden gemanipuleerd zijn maar nog niet zo dat ze op bv. hout snippers leven, het blijven levende wijzens.
mischin zijn ze het gedrag kwijt of karakter of uiterlijk maar ze worden geboren, groeien op ze worden volwassen en zij gaan weer.
yalla

Bericht door yalla »

[quote="Paul_Barte"]
En 'by the way' mijn honden redden iedere dag mensen uit brandende huizen, halen mensen uit het water die dreigen te verzuipen, zwemmen een zee over om mij te waarschuwen voor iets vreemds etc. etc.
[/quote]

Dus Lassie leeft nog ;)
Paul_Barte
5-sterren
5-sterren

P.S. Iedere 'domme' vraag beantwoorden met een 'domme' tegenvraag......wedden dat het werkt ;D

p.s. De vlechtjes staan voor geen meter maar vind je wel knapper LOL LOL LOL
yalla

Bericht door yalla »

Ik ga naar bed; het wordt tijd :-X
Ordell

Bericht door Ordell »

Ben jij dat Yalla?? :o

had ik toch naar die lezing moeten gaan..... ;D ;D
Lupa

Bericht door Lupa »

:-X :-X
Ordell

Bericht door Ordell »

???
Lupa

Bericht door Lupa »

ja had ook geopperd dat als ik zou gaan je ook zou gaan ;D ;D ;D
Ordell

Bericht door Ordell »

Je bent het in ieder geval niet vergeten ;D

Maar wanneer was je dan van plan om te gaan?......... ;D ;D
Laatst gewijzigd door Ordell op vr 30 apr 2004, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Janet
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Janet »

[quote="Ordell"]
Ben jij dat Yalla?? :o

had ik toch naar die lezing moeten gaan..... ;D ;D
[/quote]Jaja ::) ::) ::) ;D
Ordell