Whitney krijgt 2 x daags eten. 's-Morgens CB rund en 's-avonds zelf samengesteld.
Ma: 300 gr. CB
kippennek
eendenvlees
runderhart + rauw ei
groenten
Di: 300gr. CB
eendennek
wildvlees (d.i. haas met hert)
groenten
Wo: 300 gr. CB
kipkarkas
kippenvlees
kippenmaagjes
fruit
Do: 300gr. CB
runderstrot
hertenlever
0f rundvlees met kalfsstaart
groenten
Of pens
Vr: 300gr. CB
hertenbotten
eendenvlees
lamshart + rauw ei
groenen
Za: 300 gr. CB
vismix (zalm + sardientjes)
fruit
Zo: 300gr. CB
haaskarkas
wildvlees (haas+hert)
kippenhartjes
groenten
Verhouding is ca. 40% bot, 40% vlees (als er orgaan bij gegeven wordt is het 30%), 10% orgaan, 15% groenten. Totaal 350-400gr.
Aangevuld met 2x visoliecapsules, 2x verse knoflook, yoghurt meerdere keren p.w. een scheut.
Af en toe etensresten d.i. aardappel met groenten (zonder zout).
Wat vinden jullie hiervan?
Weekmenu voor Whitney
Moderator: Lizzy
Re: Weekmenu voor Whitney
Naast de Carnibest tel ik dus 7 diersoorten. Dat is natuurlijk ronduit subliem. Ik vind ook dat je mooi in verhouding bent met de keren dat je vlees/vissoorten geeft die niet in Carnibest zitten (eend, wild, hert, vis, etc). Dus al met al: heel prima! Wat ik alleen even wilde vragen: geef je nou 10% orgaan of meer? Ik vind 10% orgaan zelf wel maximaal, naast 50% een versvlees.
-
roefus
Denk dat het een mooi menue is.
Maar ik zie dat je op vrijdag hertenbotten geeft; zijn dat ribbetjes of bedoel je poten?
Maar ik zie dat je op vrijdag hertenbotten geeft; zijn dat ribbetjes of bedoel je poten?
[quote="Lizzy"]
Wat ik alleen even wilde vragen: geef je nou 10% orgaan of meer? Ik vind 10% orgaan zelf wel maximaal, naast 50% een versvlees.
[/quote]
Ik geef 10% orgaan maximaal. Bewust ook niet iedere dag omdat in CB ook al genoeg zit.
Wel geef ik de hertenlever wat meer, maar dat geef ik dan ook 1x in de 2 wkn.
[quote="roefus"]
[/quote]
Alleen de ribbetjes, de poten gebruik ik om wildsoep van te maken.
Wat ik alleen even wilde vragen: geef je nou 10% orgaan of meer? Ik vind 10% orgaan zelf wel maximaal, naast 50% een versvlees.
[/quote]
Ik geef 10% orgaan maximaal. Bewust ook niet iedere dag omdat in CB ook al genoeg zit.
Wel geef ik de hertenlever wat meer, maar dat geef ik dan ook 1x in de 2 wkn.
[quote="roefus"]
[/quote]
-
roefus
[quote="Rosalie"]
[/quote]
Ah....da's beter
[/quote]
Ah....da's beter