Borstkas opgezet
Moderator: Lizzy
Re: Borstkas opgezet
Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.
Bloedonderzoek was allemaal OK.
He wat? Ach hemel, dit is slecht nieuwsNitus schreef: Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.
Trouwens, het bloedonderzoek van Whoofer gaf aan dat zij een jonge Godin was. Helaas bleek ze een kwaadaardige maagtumor te hebben, zo groot als de hand van een flinke man.... Ik ben bang dat mijn vertrouwen in bloedonderzoeken daarmee is gedaald tot nihil. Die zeggen gewoon, helaas, vaak niks, die uitslagen.
O gatsie! Ik weet even niet wat ik zeggen moet... Heel veel sterkte!
Rachel.
Rachel.
He, gatverNitus schreef: Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.
Heel veel sterkte!
Deze DA is niet zo bedreven met de röntgenapparatuur en ze heeft de foto's op een later tijdstip nog eens rustig bekeken en de vergrotingsknop gevonden. Normaal neemt ze nooit foto's, haar specialiteit is acupunctuur en chinese kruiden. Maar op mijn verzoek heeft zij de foto's van Gitte genomen omdat Gitte veel vertrouwen in haar heeft.
Ik neem het haar dan ook niet kwalijk. Het verrast me eerlijk gezegd ook niet dat er toch een tumor zat, dat gevoel had ik al. Ik kon de uitslag van afgelopen woensdag dan ook niet echt plaatsen en had er een dubbel gevoel over. Deze mail is hoe gek het ook klinkt eigenlijk een opluchting, het verklaard namelijk een heleboel.
Tja wat nu? Ik denk van dag tot dag bekijken hoe ze is. Gitte heeft een enorm sterke wil en we moeten haar tegen zichzelf in bescherming nemen. Op dit moment is ze nog te goed om te laten gaan. Maar hoe lang dat duurt?....
Ik neem het haar dan ook niet kwalijk. Het verrast me eerlijk gezegd ook niet dat er toch een tumor zat, dat gevoel had ik al. Ik kon de uitslag van afgelopen woensdag dan ook niet echt plaatsen en had er een dubbel gevoel over. Deze mail is hoe gek het ook klinkt eigenlijk een opluchting, het verklaard namelijk een heleboel.
Tja wat nu? Ik denk van dag tot dag bekijken hoe ze is. Gitte heeft een enorm sterke wil en we moeten haar tegen zichzelf in bescherming nemen. Op dit moment is ze nog te goed om te laten gaan. Maar hoe lang dat duurt?....
Jeetje, wat een slecht bericht... 
Kunnen medicijnen haar nog helpen om makkelijker te ademen?
Ik vind via de mail wel prettig eerlijk gezegd. Deze DA speekt niet echt goed NL en mijn Engels is wel aardig, maar via de telefoon mis je toch een hoop. Nu kan ik een zin nog eens nalezen en het tot me door laten dringen. Het was trouwens een uitgebreid en meelevend mailtje.Mayka schreef: He, gatver! Dit zijn toch geen leuke berichten (vooral niet via mail, had ze niet kunnen bellen?), sterker nog: het is gewoon zwaar k*t! Het verklaart wel waarom ze het liggend zo moeilijk heeft.
Heel veel sterkte!
Ze krijgt nu chinese kruiden die haar daarbij moeten helpen. Wat er verder nog mogelijk is weet ik niet.*Natasja* schreef: Jeetje, wat een slecht bericht...
Ja jeetje meis, wat nu.....? Ik kan me voorstellen dat je nu even niet weet hoe je nu verder moet....
. Ik ben bang dat je niet veel anders kunt dan afwachten. En als de dag zich aan doet dat het echt niet meer gaat, dan geloof ik dat je dat direct herkent en zult doen wat je moet doen....
. Misschien kun je nog overleggen met iemand als Johan, om te vragen wat dit meestal betekent, waar je op moet letten en wat je het beste kunt doen?
Oh Anne-Marie, ik weet gewoon even niet wat te zeggen 
Heel veel sterkte de komende tijd en geniet samen nog van de "goede" momenten

Heel veel sterkte de komende tijd en geniet samen nog van de "goede" momenten
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
ppfffffffffffffffff krijg het er koud van
weet ff niets te zeggen :'(
aleen maar

weet ff niets te zeggen :'(
aleen maar
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Oh dit is heel slecht nieuws. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat jullie toch nog een poos van elkaar mogen genieten.
Ah, oké! Dat wist ik niet en ging van mijn eigen situatie uit en dus een goed Nederlands sprekende dierenartsNitus schreef: Ik vind via de mail wel prettig eerlijk gezegd. Deze DA speekt niet echt goed NL en mijn Engels is wel aardig, maar via de telefoon mis je toch een hoop. Nu kan ik een zin nog eens nalezen en het tot me door laten dringen. Het was trouwens een uitgebreid en meelevend mailtje.
Nogmaals veel sterkte en geniet van haar!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
veel sterkte en geniet maar lekker van de tijd die jullie nog met elkaar hebben!
ellen
ellen
- Charlie Angel
- Moderator
Dat is slecht nieuws zeg.

Heel veel sterkte de komende tijd en geniet van jullie tijd nog samen.
Heel veel sterkte de komende tijd en geniet van jullie tijd nog samen.