Rakker ziek
Moderator: Lizzy
Re: Rakker ziek
volgens mij hebben we het ergste weer gehad. Hij heeft net heerlijk gekeuteld (hoe blij kan je zijn met hondenkeutels
), was wel een beetje aan de dunne kant, maar geen diarree ofzo. Hij wil wel eten en is ook echt niet meer zo zielig als vannacht. Pff niets aan een zieke hond

-
Femke
- 5-sterren

nee, rot is dat he? Ik zou toch een doosje okugest in huis halen, het is echt wereldspul maar het heeft 1 nadeel: je hebt het altijd nodig als de winkels dicht zijnDian schreef: volgens mij hebben we het ergste weer gehad. Hij heeft net heerlijk gekeuteld (hoe blij kan je zijn met hondenkeutels), was wel een beetje aan de dunne kant, maar geen diarree ofzo. Hij wil wel eten en is ook echt niet meer zo zielig als vannacht. Pff niets aan een zieke hond
![]()
![]()
knuffel voor de kleine man!!
Gelukkig gaat het weer beter met Rakker
Ik geef mijn honden altijd gewoon te eten als ze niet lekker zijn, als zij willen eten 
Even een vraagje: Waar kan je Okugest halen?
Even een vraagje: Waar kan je Okugest halen?
Gewoon bij de drogist.Laura2004 schreef: Even een vraagje: Waar kan je Okugest halen?
Gelukkig is Rakker weer wat opgeknapt!
lekker dat het weer goed gaat met rakker, er is inderdaad niks aan een zieke hond en je maakt je er altijd weer zorgen over wat heel logisch is, het zijn net kinderen 
Laatst gewijzigd door Anita* op ma 21 jan 2008, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat Rakker weer wat beter gaat! Het is nooit leuk als ze wat mankeren.
Hè gelukkig gaat het weer beter met hem 
Dit zijn nou leuke topics
Gisteren was ik niet aan lezen toegekomen dus begin net te lezen. Het topic begint met een ziek hondje en eindigt met een zo goed als beter hondje. 
Fijn dat hij zich weer beter voelt.
Fijn dat hij zich weer beter voelt.