Eendennek stinkt ??
Moderator: Lizzy
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: Eendennek stinkt ??
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
.
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het geen eendennekken waren maar, laat ik het netjes zeggen
, delen van een mannelijk lichaam die normaal tussen de benen hangen

[quote][/quote]
moet niet gekker worden met je hoor nynke!!!!
raar mens ben je

(maar je bent wel lief hoor!)
ellen
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het geen eendennekken waren maar, laat ik het netjes zeggen
[quote][/quote]
moet niet gekker worden met je hoor nynke!!!!
raar mens ben je
(maar je bent wel lief hoor!)
ellen
Hoi Nynke, ik heb één keer eendennekken van Herby gehad die ook behoorlijk stonken toen ze ontdooid waren. Onze kat, die normaal een groot liefhebber is van eend, hoefde het niet. Ik denk dat ik de pech had dat deze nekken tegen/over de datum waren. Ik moet zeggen dat mijn herby-bestelling er de ene keer ook wat beter/verser uitziet dan de andere.
Met een hond zal dat misschien allemaal niet zo'n probleem zijn, maar mijn nekken zijn helaas richting kliko gegaan.
Met een hond zal dat misschien allemaal niet zo'n probleem zijn, maar mijn nekken zijn helaas richting kliko gegaan.
-
Minna
- 5-sterren

- Contacteer:
Als dat door de geur kwam zou ik toch serieus gaan praten met je man...Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het geen eendennekken waren maar, laat ik het netjes zeggen , delen van een mannelijk lichaam die normaal tussen de benen hangen
Minna schreef: Als dat door de geur kwam zou ik toch serieus gaan praten met je man...en ik dacht dat jij zo'n brave meisje was.
![]()
Ik braaf
Hoi Hermine, dus jij denkt dat ze al wat ouder zijn? ik heb nog een kilo in de vriezer, volgende week eens ruiken hoe het daar mee staat.
Ik ben niet raar Ellen
- - Judith -
- 5-sterren

Ik heb het weleens met een partij blijkbaar aardig rijpe kalkoennekken gehad: meuren als je die ontdooide!!!
Maar de dallies vonden ze natuurlijk heerlijk 
Hier het zelfde na ontdooien vanavond, het 'geurde' nogal: toch vonden de hondjes de nekjes erg lekker.Nynke F schreef: Hallo allemaal, ik heb van het weekend voor het eerst eendennek van Herby gehad en ik vind het zo stinken, echt een vieze lucht. De eendenvleugels stinken helemaal niet. Ligt dat aan mij of hoort dat zo ??
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou het hoort natuurlijk niet te stinken. Niets wat vers is hoort te stinken.Nynke F schreef: Hallo allemaal, ik heb van het weekend voor het eerst eendennek van Herby gehad en ik vind het zo stinken, echt een vieze lucht. De eendenvleugels stinken helemaal niet. Ligt dat aan mij of hoort dat zo ??
-
judith1967
- 5-sterren

Ik heb vandaag even mogen snuffen aan de eendenek, en ze hebben een vies luchtje bij zich.Te omschrijven als een eendenek die "rijp ".
Maargoed de cavjes vonden het goed te eten!!
Maargoed de cavjes vonden het goed te eten!!
Ze hebben het inderdaad opgegeten

-
Anneke en Petal
- 2-sterren

Eendenekken worden bij ons op de markt gekocht en stinken nooit! Prijs 1,50 per kilo dus redelijke prijs. Petal is er stapeldol op!
tjah dat is dan natuurlijk weer in Den Haag aan je profiel te zien, toch iets te ver weg helaas.
da's voordelig Anneke !!
-
roefus
Nou, het hoort toch inderdaad niet te stinken. Dan mag je wel stellen dat het niet vers meer was 
'Wilde' eendenekken misschien?