Borstkas opgezet
Moderator: Lizzy
Re: Borstkas opgezet
Hoop dat je toch nog een poosje van Gitte mag genieten. Sterkte ermee!
- spreeuwtje
- 5-sterren

hey..
ik ken je natuurlijk (nog) niet..
maar toch wil ik je veel sterkte wensen..
ik weet heel goed hoe moeilijk het is om nog te kunnen genieten als een van je kindjes ziek is..
ik liep iig steeds maar te zoeken naar tekenen of het beter of juist slechter ging..
brrr.. wat een angst en stress!!
ik vroeg me alleen af..
zouden pijnstillers niet helpen?
toen een van mijn katjes ook een longtumor had die uitgezaaid was in haar achterpoot.. heb ik van mijn dierenarts waar ik toen een jaar gewerkt heb, morfine mee gekregen..
normaal doen ze dat niet.. maar als iedereen zijn smoeltje houdt willen ze nog wel eens een uitzondering maken..
of het effect zou hebben weet ik niet in het geval van gitta..
bij mijn katje scheelde het wel..
groetjes spreeuwtje
ik weet heel goed hoe moeilijk het is om nog te kunnen genieten als een van je kindjes ziek is..
ik liep iig steeds maar te zoeken naar tekenen of het beter of juist slechter ging..
ik vroeg me alleen af..
toen een van mijn katjes ook een longtumor had die uitgezaaid was in haar achterpoot.. heb ik van mijn dierenarts waar ik toen een jaar gewerkt heb, morfine mee gekregen..
normaal doen ze dat niet.. maar als iedereen zijn smoeltje houdt willen ze nog wel eens een uitzondering maken..
groetjes spreeuwtje
Wat erg van jouw katjespreeuwtje schreef: hey..
ik vroeg me alleen af..
groetjes spreeuwtje
Morfine achtige pijnstillers ben ik niet echt een voorstander van, ik heb gezien hoe een hond daar op kan reageren (helemaal de weg kwijt en in de stress) en dat wil ik Gitte niet aandoen, tenminste nu nog niet, maar misschien denk ik daar over een tijdje wel heel anders over en probeer ik het toch.
Gitte krijgt op dit moment als pijnstilling Rimadyl en Pulsatilla, Chinese kruiden voor haar longen en Bioresonantie mineralen voor algehele conditie en volgens mij zie ik een lichte verbetering!! Haar ademhaling gaat nog wel zwaar, maar veel minder zwaar als een week geleden. Ze mag alleen nog maar kleine wandelingetjes doen en blijkbaar verveeld ze zich een beetje
Jeetje Annemarie wat een vreselijk bericht
.
Ook ik hoop dat jullie nog een tijdje van elkaar mogen genieten. Sterkte!
Ook ik hoop dat jullie nog een tijdje van elkaar mogen genieten. Sterkte!
Je hebt bij deze officiële toestemming om haar door en door te verwennenNitus schreef: Ze wordt dus ondertussen een aardig verwende sik![]()
.
- Charlie Angel
- Moderator
Ik duim ervoor dat je haar nog heel lang kunt verwennen. 
Even een updeetje over Gitte...
Het gaat heel goed!!
Vorige week maandag had ik nog het idee dat ze het weekend niet zou halen want ze ging hard achteruit, maar met behulp van nieuwe chinese kruiden (Bai he gu jin tang voor de liefhebbers
) is ze er weer aardig bovenop gekrabbeld. Sinds zaterdag ademt ze weer normaal en we hebben de indruk dat ze niet meer benauwd is of pijn heeft! Echt een klein wondertje!!! Ze is ook weer meer levendig, wil af en toe spelen en kan nu ook al weer wat verder wandelen.
Natuurlijk zijn we wel bewust van het feit dat ze niet genezen is, maar voorlopig kunnen we nog van haar genieten en geniet Gitte zo te zien ook van haar leventje!
Nog even een paar foto's van afgelopen zondag van m'n (vreselijk verwende) meiske:
http://lh6.google.nl/Elfuur/R7NrDXDNrvI ... Gitte2.JPG
http://lh5.google.nl/Elfuur/R7NrDHDNruI ... Gitte3.JPG
Het gaat heel goed!!
Vorige week maandag had ik nog het idee dat ze het weekend niet zou halen want ze ging hard achteruit, maar met behulp van nieuwe chinese kruiden (Bai he gu jin tang voor de liefhebbers
Natuurlijk zijn we wel bewust van het feit dat ze niet genezen is, maar voorlopig kunnen we nog van haar genieten en geniet Gitte zo te zien ook van haar leventje!
Nog even een paar foto's van afgelopen zondag van m'n (vreselijk verwende) meiske:
http://lh6.google.nl/Elfuur/R7NrDXDNrvI ... Gitte2.JPG
http://lh5.google.nl/Elfuur/R7NrDHDNruI ... Gitte3.JPG
Laatst gewijzigd door Nitus op do 14 feb 2008, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Gitte!
Dat is goed nieuws!
Ik schrik als er in dit topic gepost wordt. Gelukkig gaat het goed! Ik ga meteen opzoeken wat ze krijgt 
Volgens mij is Linda wel een grote Bai he fan.
Sorry, wilde niemand aan het schrikken maken..Hitam schreef: Ik schrik als er in dit topic gepost wordt.
Dat weet ik niet, ik vergeet al die namen zo weer...Gelukkig gaat het goed! Ik ga meteen opzoeken wat ze krijgt
Fijn dat het lekker gaat. Ik hoop dat jullie nog lekker een poosje mogen genieten van haar.
Nitus schreef: Sorry, wilde niemand aan het schrikken maken.
Ze had Monique haar honden ook op de Bai he gezet. Het is geen kritiek alleen een constatering.Nitus schreef: Dat weet ik niet, ik vergeet al die namen zo weer.... Gitte kreeg/ krijgt ook nog Bu fei san, dat begint ook met een B
![]()
![]()
Bai he is de knol van een lelie.
Ok, ze krijgt ze allebei, dat vroeg ik me al af.
Fijn dat het beter gaat! Ik zie alleen kruisjes en geen foto's