Zijn er trouwens meerdere honden die het "zwaardere werk" niet goed verteren?
Rachel.
Moderator: Lizzy

Hier gaat 't vaker mis, dan goed, dus ik heb de knoop doorgehakt er echt mee te stoppen... Heb nu van alles geprobeerd: meer vlees/minder ribben, ribben met pens, etc. Niets lijkt te helpen helaas.....Cindy de Wolf schreef: Hier gebeurt het ook weleens. Niet vaak maar weleens en vaak is het dezelfde die dan spuugt. Van de week had Remy gespuugt en die had o.a. lamsribben van Herby gekregen. Hij krijgt dan ook vaak enorm veel spiervlees erbij en dan gaat het vaak wel goed maar soms niet. De rest verteerd het bij mij zonder problemen.

Waar vind ik hele parelhoen (ik heb nu karkassen met soms een nek eraan)? En hele haas? Konijn moet ie niet...Lizzy schreef: Ik geef je groot gelijk.
Maar er zijn toch nog zat manieren om hem lekker wat kluifwerk te bezorgen? Geef hem een heel konijn. Of een hele (flink) kip van 1,5 kilo. Of een hele eend. Of een hele parelhoen. Of een hele fazant. Of een hele haas. Ofzo. Daar beleeft hij echt net zo veel lol aan hoor. Misschien nog wel meer! Gewoon 2 keer per week een heel dier aan hem geven, huppetaaaaa!

Dan zou ik ook geen geit voeren nee. Toch best handig dat zelf samenstellen, dan zie je meteen waar 't probleem zit....Huskymeisje schreef: Dan geef ik je groot gelijk!
Zo voer ik geen geit meer. Daar raakt Qilaq zo vreselijk van aan de diarree. Ligt m'n hele huis eronder want dat houdt ze natuurlijk niet op.
Volgens mij bij Anyanimal, daar hebben ze ook heel veel "hele prooien'en een hele kip, bij de AH en bijv de islamitische slagerijejn in alkmaar!Malamoods schreef: Ja, dat plan van Lizzy zie ik helemaal zitten. Alleen nog uitvissen waar ik die hele hazen en parelhoenen en fazanten vandaan ga halen...
Op geitenvlees reageert Ikijok overigens verder prima. Al vond ik de laatste bestelling van IC wel behoorlijk vet. Maar ach, ik geef 't niet vaak er zijn zoveel andere spiervleessoorten... Vet is voor Ikijok gelukkig geen probleem....
Rachel.