vragen & problemen
Moderator: Lizzy
-
ijsselmeer
- 1-ster

Re: vragen & problemen
Hallo Ursula en Minna.
Hartelijk dank voor jullie raad ,daar heb ik wat aan k`ga gelijk aan de slag .
Groetjes Henk.
Hartelijk dank voor jullie raad ,daar heb ik wat aan k`ga gelijk aan de slag .
Groetjes Henk.
-
ijsselmeer
- 1-ster

Hallo Forum.
Ik geef mijn hondje nu Carnibest vers vlees (diepvries ) kan ik nu een grote hoeveelheid (zeg 30kg)kopen en voor langere tijd in de vriezer bewaren?
Ik hoor graag van u.
m.vr.gr.Henk.
Ik geef mijn hondje nu Carnibest vers vlees (diepvries ) kan ik nu een grote hoeveelheid (zeg 30kg)kopen en voor langere tijd in de vriezer bewaren?
Ik hoor graag van u.
m.vr.gr.Henk.
- Angelique
- 5-sterren

Een vers pak Carnibest is één jaar houdbaar in de vries bij een temp. van -18 graden. Je moet dus even uitrekenen hoelang je met die 30 zou gaan doen en vóór aankoop bij je verkooppunt informeren of de huidige voorraad een THT heeft die voor jou toereikend is.ijsselmeer schreef: Hallo Forum.
Ik hoor graag van u.
m.vr.gr.Henk.
-
ijsselmeer
- 1-ster

OKE `? BEDANKT VOOR DE INFO ANGELIQUE
GROETEN HENK
GROETEN HENK
-
ijsselmeer
- 1-ster

Hallo forum.
Zoals ik al geschreven heb ,mijn hondje (mathezer/shin sho )gesterl. wat wat goed is gegaan maar nu ze eigenlijk loops had moeten worden en dat NATUURLIJK niet word ,lijkt het wel of ze iets lustelozer is en soms niet gelijk haar bakje met Cornibest opeet wat ze normaal opschrokt en ze ziet er een beetje verlopen uit of ze een maraton gelopen heeft ,is dit normaal na een sterillisatie
ik hoor het graag .
groetjes Henk.
Zoals ik al geschreven heb ,mijn hondje (mathezer/shin sho )gesterl. wat wat goed is gegaan maar nu ze eigenlijk loops had moeten worden en dat NATUURLIJK niet word ,lijkt het wel of ze iets lustelozer is en soms niet gelijk haar bakje met Cornibest opeet wat ze normaal opschrokt en ze ziet er een beetje verlopen uit of ze een maraton gelopen heeft ,is dit normaal na een sterillisatie
ik hoor het graag .
groetjes Henk.
-
Minna
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze is dus ong 3 maanden geleden gesteriliseerd en dit is de eerste keer dat ze dus niet loops meer wordt? Van steriliseren wordt de vacht zowieso vaak wat doffer, en sommige dames zijn dan nog een aantal keren op tijden dat ze loops zouden moeten wezen een beetje lusteloos. De lichaam kan soms het cyclus onthouden zeg maar. Probeer haar op te peppen met extra leuke spelletjes en laat haar evt een dagje per week vasten om het eetlust (en vaak ook het gedrag) een opkikkertje te geven. Vaak zie je ook dat ze na het castreren zowieso minder eten nodig hebben omdat de stofwisseling anders is.
Even een extra bezoekje naar de trimster kan zij kijken als ze wat aan de vacht kan doen, soms moet je na een sterilisatie net wat vaker naar de kapper omdat de vacht meer wollig wordt.
Even een extra bezoekje naar de trimster kan zij kijken als ze wat aan de vacht kan doen, soms moet je na een sterilisatie net wat vaker naar de kapper omdat de vacht meer wollig wordt.
-
roefus
Geen idee of dat normaal is na een sterilisatie.ijsselmeer schreef: Hallo forum.
ik hoor het graag .
groetjes Henk.
Mijn hond Lara is gesteriliseerd en ik merk daar niets van.
Ze eet met graagte, is niet lusteloos en ze ziet er zeker niet uit alsof ze een marathon gelopen heeft.
En ik kreeg vandaag nog een compliment over haar mooie vacht.
Ik weet het niet...maar mankeert jouw hondje misschien iets?
Als dit langer voortduurt zou ik een bezoek aan de da brengen.
-
ijsselmeer
- 1-ster

Hallo Roefus .
Bedankt voor je antwoord , alles was weer normaal maar nu eet ze s`morgens na het uitlaten weer niet laat het gewoon staan ze ruikt er wel aan maar loopt dan weg vah haar etens bakje s,middags om een uur 6 net na het uitlaten laat ze het weer staan en later op de avond eet ze het wel op,zou dit betekenen dat ik iets anders van carnibest moet geven b.v. kip met rijst etc . dus een beetje afwisseling in het eten moet brengen ?
m.vr.gr.Henk.
Bedankt voor je antwoord , alles was weer normaal maar nu eet ze s`morgens na het uitlaten weer niet laat het gewoon staan ze ruikt er wel aan maar loopt dan weg vah haar etens bakje s,middags om een uur 6 net na het uitlaten laat ze het weer staan en later op de avond eet ze het wel op,zou dit betekenen dat ik iets anders van carnibest moet geven b.v. kip met rijst etc . dus een beetje afwisseling in het eten moet brengen ?
m.vr.gr.Henk.
Hoi Henk, hier loopt er ook eentje te 'tutten' met eten. Wij hebben haar iets minder gegeven en wisselen af met andere merken KVV en karkassen, kippenekken
Maar idd let even goed op haar of er niets anders aan de hand is.
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Sorry , maar is Henk wel een serieus vragensteller, als ik de vragen zo doorlees dan heb ik zo mijn twijfels, sorry als het niet zo is....
Ja Henk is een serieus vragensteller
, heeft alleen nog nooit eerder een hondje gehad
-
ijsselmeer
- 1-ster

Precies Klazien ,ik hang hier op het forum geen verhaaltjes op om mijn tijd te doden daar heb ik wel andere middellen voor hoor Tessa
,ik heb nu eenmaal een hondje op aandringen van mijn zoon en nu ik haar eenmaal heb MOET ik mijn best voor haar doen toch? en mijn bezorgdheid kwijt raken via dit forum als dat mogelijk is natuurlijk
dus als je mij iets kan /wil adviseren GRAAG.
Groeten Henk.
Groeten Henk.
en mocht je vragen hebben betreft een schip reviseren,
kun je vast bij Henk terecht
goed werk Henk!!
kun je vast bij Henk terecht
@ Henk: Staat er voor jouw hond altijd een bakje eten klaar?
Als dat zo is zou ik dat niet meer doen.
Ik zou dan het eten aanbieden en als ze na vijf minuten niet eet weghalen. Als ze normaal twee keer per dag eet kan je het in de avond weer aanbieden en als ze weer niet eet na vijf minuten weghalen. En dan de volgende dag weer aanbieden. En probeer zo min mogelijk aandacht aan haar te schenken als ze mutst met haar eten.
En je zou bijvoorbeeld ook 1 keer per dag kunnen gaan voeren, dit werkt ook vaak goed voor hondjes die slecht eten. En het is natuurlijk altijd goed om een beetje af te wisselen (af en toe een kippennekje of eendennekje), maar ik zou absoluut geen rijst geven, ik zie niet in waarom je dit zou moeten geven
Als dat zo is zou ik dat niet meer doen.
Ik zou dan het eten aanbieden en als ze na vijf minuten niet eet weghalen. Als ze normaal twee keer per dag eet kan je het in de avond weer aanbieden en als ze weer niet eet na vijf minuten weghalen. En dan de volgende dag weer aanbieden. En probeer zo min mogelijk aandacht aan haar te schenken als ze mutst met haar eten.
En je zou bijvoorbeeld ook 1 keer per dag kunnen gaan voeren, dit werkt ook vaak goed voor hondjes die slecht eten. En het is natuurlijk altijd goed om een beetje af te wisselen (af en toe een kippennekje of eendennekje), maar ik zou absoluut geen rijst geven, ik zie niet in waarom je dit zou moeten geven
-
ijsselmeer
- 1-ster

Oke Klazien bedankt voor de info.Klazien schreef: Hoi Henk, hier loopt er ook eentje te 'tutten' met eten. Wij hebben haar iets minder gegeven en wisselen af met andere merken KVV en karkassen, kippenekkenMaar idd let even goed op haar of er niets anders aan de hand is.
groeten Henk.